Reklamaatio lekurista

• Viestiketjun aloittaja vierasnyt
  • Ensimmäinen viesti
vierasnyt
Tein reklamaation lääkäristä joka haisi vanhalle viinalle ja nyt hän uhkaa mua kunnianloukkaussyytöksellä, jess!!! Ja vielä vastasyytteenä väittää mun haisseen myös... Pointti varmaan on se, että älkää ikinä tehkö vastaavaa omalla nimellänne vaan nimettömänä. Paha moka multa! Masennuksen päälle tällainen paska sitten.. Ja en käytä alkoholia sen karkoitukseen, koska joku sitäkin varmaan miettii. Tietty tilannehan on sellainen, että potilaana en ollut muutenkaan työkykyinen enkä siis töissä, mutta lekuri oli työssä. Joten kumpi siinä tilanteessa saisi periaatteessa haista?

maiggu
mä tein reklamaation lekurista, joka pähkäili - koko hoitohuoneen kuullen - että oonkohan vaan opiaattien perässä kun tulin päivystykseen. Mulla siis oli munasarjakysta puhjennut ja kyllä, sattui aika lailla. Kuulemma NÄYTIN sellaselta joka tulee vaan opiaattien perässä... Juu, vaikka olen tatuoitu päästä varpaisiin, olen silti absolutisti...

Reklamaatiovastaus oli, lääkäri ei tehnyt mitään väärää. Eli eipä kannattanut.

Mä tein reklamaation lääkäristä, joka kohteli huonosti.Potilaana oli 5kk:n ikäinen tyttäremme, joka tarvi lähetteen sairaalaan.Lääkäri ei tutkinut tyttöä lainkaan ja jankutti yhtä ja samaa asiaa.Lähetettä vaadin, enkä aiheetta, koska pikkuisella oli tuolloin hinkuyskä,mikä pahimmillaan olisi voinut johtaa vaikka kuolemaan.
Ylilääkäri,joka sattuu asumaan melkein naapurissamme, laittoi lääkärin pyytämään anteeksi. Lääkäristä oli tehty useampia valituksia.Th, joka kuuli tekemästäni valituksesta, oli ajatellut, että nyt on kyllä jotain todellista valituksen aihetta, koskä mä en yleensä valita.

Olen tuo ap. Ja sain tänään lisäinfoa tuohon juttuun. Lääkäriä oli kielletty olemasta muhun suoraan yhteydessä. Jos lähtee oikeuteen, niin ketjun juristit mun puolella.
Ja itse tilanteessa kävin myös terveydenhoitajan vastaanotolla, joka todistaa että en tuoksunut/haissut alkolle:)

Yhteistyössä