lisään sut meseeni... täälä myös rekkamiehen vaimo ja kolmen lapsen äiti.... =)Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 16:43 ronppu kirjoitti:rekkamies talossa myös meillä, kaksi muksua, kolmas tuloillaan.... =) ja se mese oli roNpp_u@hotmail.com eteläpohjanmaalla vaikuttaa meidän kööri... kaikki vaan laitteleen viestiä mesellä tai meilitse...
juu lisää toki, se olis mukavaa =)Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 17:54 emilia kirjoitti:\lisään sut meseeni... täälä myös rekkamiehen vaimo ja kolmen lapsen äiti.... =)Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 16:43 ronppu kirjoitti:rekkamies talossa myös meillä, kaksi muksua, kolmas tuloillaan.... =) ja se mese oli roNpp_u@hotmail.com eteläpohjanmaalla vaikuttaa meidän kööri... kaikki vaan laitteleen viestiä mesellä tai meilitse...
onnistuinko?? oon nolo näissä hommissa..... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 23:29 ronppu kirjoitti:\juu lisää toki, se olis mukavaa =)Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 17:54 emilia kirjoitti:\lisään sut meseeni... täälä myös rekkamiehen vaimo ja kolmen lapsen äiti.... =)Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 16:43 ronppu kirjoitti:rekkamies talossa myös meillä, kaksi muksua, kolmas tuloillaan.... =) ja se mese oli roNpp_u@hotmail.com eteläpohjanmaalla vaikuttaa meidän kööri... kaikki vaan laitteleen viestiä mesellä tai meilitse...
ei tainnut nyt onnistuu, mutta annappa oma osoitteesi niin mä lisään sut =)Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 11:23 emilia kirjoitti:\onnistuinko?? oon nolo näissä hommissa..... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 23:29 ronppu kirjoitti:\juu lisää toki, se olis mukavaa =)Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 17:54 emilia kirjoitti:\lisään sut meseeni... täälä myös rekkamiehen vaimo ja kolmen lapsen äiti.... =)Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 16:43 ronppu kirjoitti:rekkamies talossa myös meillä, kaksi muksua, kolmas tuloillaan.... =) ja se mese oli roNpp_u@hotmail.com eteläpohjanmaalla vaikuttaa meidän kööri... kaikki vaan laitteleen viestiä mesellä tai meilitse...
oijoijoi... painovirhe ja muistikatko on mulle iskenyt... elikkäs sehän onkin ronpp_u@hotmail.com :ashamed: mut mä lisäilen sut juu =)Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 20:52 leena25 kirjoitti:ronppu, mäkään en saanu sua lisättyä.... olen myöskin e-pohjanmaalta, mies rekkakuski ja kotona kaks tenavaa.... lisää mut sun meseen, leena_kp@hotmail.com