Rekkakuski vastailee kysymyksiin:)

  • Viestiketjun aloittaja Carlos74
  • Ensimmäinen viesti
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Vieläkö on liftareita? Otatko niitä kyytiin?
Joskus 90-luvun alussa harrastin itse liftaamista. Usein pääsi rekan kyytiin ja on mukavia muistoja!
=) Otan liftareita kyytiin. Mutta lifatus juttu on vähentynyt todella paljon, en tiedä millä ihmiset sit nykyään menee, säästö mielessä.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Ajatko yhdistelmää? Pysytkö kotimaassa vai ajatko pidempää reissuu?
Sellasta puoliperävaunu-yhdistelmää, tällä hetkellä kotimaassa vaan. mut olen ajanut myös keski- ja etelä-eurooppaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Ajatko yhdistelmää? Pysytkö kotimaassa vai ajatko pidempää reissuu?
Sellasta puoliperävaunu-yhdistelmää, tällä hetkellä kotimaassa vaan. mut olen ajanut myös keski- ja etelä-eurooppaan.
Mitä mieltä oot nykyisitä taukotiloista? Onks tarpeeks hyviä huoltsikoita jossa on rahtaritilat?
Ajolinjaa lueskellessa vaan kinnittää noihin huomiota et aika harvassa kuitenki tuntuu olevan.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Ajatko yhdistelmää? Pysytkö kotimaassa vai ajatko pidempää reissuu?
Sellasta puoliperävaunu-yhdistelmää, tällä hetkellä kotimaassa vaan. mut olen ajanut myös keski- ja etelä-eurooppaan.
Mitä mieltä oot nykyisitä taukotiloista? Onks tarpeeks hyviä huoltsikoita jossa on rahtaritilat?
Ajolinjaa lueskellessa vaan kinnittää noihin huomiota et aika harvassa kuitenki tuntuu olevan.
No ei niitä kyllä tarpeeks ole. Mut niillä huoltoasemilla millä on, ne on kyllä hyvät. Mutta siis on sellasia "isojakin" kaupunkeja, esim. Mikkeli, Savonlinna, missä ei ole edes 24h auki olevaa kahvilaa... Eli kyllä niitä liian vähän on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
mitä rahtii ajat ja minne :D
Mä siirtelen sellasia magneettikuvausperävaunuja, (olipas pitkä sana), eri puolille suomea. Sairaaloille ja yksityisille lääkäriasemille. Eli en nykyään ns. kuskaa mitään tavaraa.
Mun äiti kävi just pari kk sitten tollaisessa rekassa kuvattavana. Se oli Hämeenlinnassa. Mun mielestä se kuskikin odottelin sen nupin kanssa siinä parkkiksella, ku oli perjantai ja melkein viimeinen aika.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
mitä rahtii ajat ja minne :D
Mä siirtelen sellasia magneettikuvausperävaunuja, (olipas pitkä sana), eri puolille suomea. Sairaaloille ja yksityisille lääkäriasemille. Eli en nykyään ns. kuskaa mitään tavaraa.
Mun äiti kävi just pari kk sitten tollaisessa rekassa kuvattavana. Se oli Hämeenlinnassa. Mun mielestä se kuskikin odottelin sen nupin kanssa siinä parkkiksella, ku oli perjantai ja melkein viimeinen aika.
Joo, hml:ssa on 3 paikkaa mihin tuodaan niitä vaunuja. Mä yleensä sit taukoilen/odottelen siinä tiiriön abc:llä...
 

Yhteistyössä