Reissutyö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reissari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

reissari

Uusi jäsen
22.02.2015
1
0
1
Aloitan alkuun, että olen mies ja kysyn neuvoa.
Olen lentöyhtiöllä töissä ja paljon poissa kotoa, 1/3 tai puolet kuusta. Matkat kestävät noin 5 yötä. Aikaeroa yleensä +5h.
Aluksi itsestä: olen luonnostani sosiaalinen ja pidän ihmisten seurasta, ehkä jopa läheisriippuvainen.
Kumppanini valittaa jatkuvasti kun en ole tarpeeksi yhteydessä häneen poissaollessa. Yleensä laitan viestiä kun olen kohteessa ja herään. Sitten kun pystyn. En halua olla muun crewn seurasta vetäytyvä koska pidän seurasta, ja tuntuu ettei kumppanini ymmärrä minua tässä. Yleensä chattailen pari kertaa päivässä aamulla suomen aikaa ja illalla jos ehdin. Usein vietämme iltaa crewn kanssa ja wifi ei aina ole käytettävissä. Ja menen nukkumaan laittamatta viestiä. Kumppanini valittaa jatkuvasti kun en ole tarpeeksi yhteydessä. Hänen pitäisi tietää että rakastan häntä paljon enkä ikinä pettäisi häntä. Hän aina sanoo että on huolissaan ja että luottaa kyllä. En ymmärrä tätä ollenkaan.
Mitä mieltä te olette? Kaipaan kommentteja

...Kiteytin asian näin omalle miehelleni: -En alkanut seurustelemaan, enkä todellakaan mennyt naimisiin ollakseni yksin.

Muuten tehkää säännöt tuosta ilmottelusta. Jos yleensä ilmoitat kun olet perillä, ja sit taas joskus et ilmoita, nii totta kai sillon ollaan huolissaan onko jotain sattunut. Tottakai ollaa huolissaan. Pidät kiinni sovitusta, mutta ylimääräisiäkin voit soittaa ne on vaan plussaa sit.

Sanot olevasi sosiaalinen, kaipaat ihmisten seuraa...? Silloin varsinkin tuo in huono perustelu olla soittamatta tyttöystävälle. Hänen seuraansa ja kuulumisiaanhan sun pitäis eniten haluta kuulla.
Et halua olla porukasta syrjäänvetäytyvä? -Eli se on sun mielestä vähän noloa alkaa soittelee kotia? Tuo on vähän kypsymätöntä ajattelua. Ei sun tarvii mitää maratonpuheluja, ihan vaa "perillä, hyvin meni, entäs sielä, ok, hyvää yötä", ja sit jatkaa työporukan kanssa. Usko tai älä, mutta työkaverit voi arvostaa sua enempi kun huomaavat että välität tyttöystävästä, ja pidät hänee yhteyttä, välität jne. Vai onko tarkotus salata tyttöystävän olemassaolo, soittaa vaan silloin kun se sinusta tuntuu hyvälle ja tarpeelliselle.....

Yhteistyössä