Reino-ensiaskelkengät kummilahjaksi, mitä itse tykkäisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kummitus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kummitus";22231442]Sini-ruskearuudulliset 20-kokoiset olisi niin söpöt vaan käviskö ne kummilahjaksi?[/QUOTE]

ihanat ois mun mielestä !:) ja ei niin tavanomaiset.

Mä en näkisi niissä mitään söpöä. Sellaisia ei voi käyttää pienellä lapsella ja koristeeksi en tuollaisia haluaisi, vaan ennemmin sitten niitä perinteisiä kehyksiä tms

Söpöt, mutta ei niillä mitään tee. Mutta eipä kummilahjoilla useinkaan käyttöä ole. Mä ehdottaisin tähän vuodenaikaan sopivana lahjana lampaantaljaa. Mutta taitaa olla vähän eri hintaluokassa?

[QUOTE="vieras";22231449]ihanat ois mun mielestä !:) ja ei niin tavanomaiset.[/QUOTE]

Minäkin tykkäisin mutta oonkin outo, arvaan että suurin osa on vastaan, eivät tue jalkaa jne yms.

Mä tykkäisin myös ikkiriikkisistä crockseista.

Ne on ihanat, meidän poika sai kummitädiltään joululahjaksi olessaan puolivuotias. nyt päälle vuoden ikäisenä käyttää niitä kotona ja on hyvät. Poika tykkää niistä hirveesti ja haluaa itse aina ne jalkaan:)
osta vaan, ne on kyllä isoa kokoa eli menee vasta myöhemmin, mutta onhan ne söpöt <3 ja jos nyt vauva syntynyt, niin ens talvena on hyvät ja sisälläkin on ihan hyvä olla talvella tossut/kengät.

Mitä niillä pitäisi tehdä? Lapsen jalkaan ne ei ensikengiksi sovellut mitenkään ja harva kai laittaa niitä esille kirjahyllyynkään, jossa meillä on ollut kummikehykset yms koritekummilahjat. Jos meille olis joku Reinot tuonut, niin juhlien jälkeen ne olisi lentäneet kaapinperällä ja unohtuneet sinne eli täysin hyödyttömät sen lisäksi, että ne on mun mielestä karmean rumat.

Mitä niillä pitäisi tehdä? Lapsen jalkaan ne ei ensikengiksi sovellut mitenkään ja harva kai laittaa niitä esille kirjahyllyynkään, jossa meillä on ollut kummikehykset yms koritekummilahjat. Jos meille olis joku Reinot tuonut, niin juhlien jälkeen ne olisi lentäneet kaapinperällä ja unohtuneet sinne eli täysin hyödyttömät sen lisäksi, että ne on mun mielestä karmean rumat.

No makunsa kullakin :) mä puolestaan inhoan kaikkea krääsää hyllyissä, turhia esineitä jne. eihän esim. kummilusikallakaan yleensä tehdä mitään, eikai kaikella tarvii tehdäkään? ja noi tossut sentään voi tulla käyttöön.
mutta tosiaan, maku asioista ei voi kiistellä.

[QUOTE="vieras";22231559]Jos se lapsi käveleekin vasta kun jalka on kokoa 20?[/QUOTE]

ne on isoa kokoa, meidän poitsulla jalka noin 21-22 ja hyvin menee 20 koon reinot.

Olen ostanut sukulaisvauvalle lahjaksi. Niin kuin näkyy, ei voi tietää etukäteen tykätäänkö lahjasta vai ei. Osa tykkää, osa ei. Mut mikäpä lahja olisi sellainen, että kellään ei olisi mitään valittamista?

[QUOTE="vieras";22231564]No makunsa kullakin :) mä puolestaan inhoan kaikkea krääsää hyllyissä, turhia esineitä jne. eihän esim. kummilusikallakaan yleensä tehdä mitään, eikai kaikella tarvii tehdäkään? ja noi tossut sentään voi tulla käyttöön.
mutta tosiaan, maku asioista ei voi kiistellä.[/QUOTE]

Poitsu ei ole kummilusikkaa käyttänyt, mutta itse pienenä käytin paljon omaa kummilusikkaani, se oli mun oma lusikka.

[QUOTE="kummitus";22231521]http://www.reinokauppa.fi/product_catalog.php?c=7&pro=4&vari=vaaleansininen#4[/QUOTE]

Ei noi mitkään ensiaskelkengät kyllä ole. Ei sovellu pienen jalalle mutta toisaalta, ei noita ole tarkoitus pitää jaloissa jatkuvasti.

[QUOTE="vieras";22231564]No makunsa kullakin :) mä puolestaan inhoan kaikkea krääsää hyllyissä, turhia esineitä jne. eihän esim. kummilusikallakaan yleensä tehdä mitään, eikai kaikella tarvii tehdäkään? ja noi tossut sentään voi tulla käyttöön.
mutta tosiaan, maku asioista ei voi kiistellä.[/QUOTE]

Mä en vuoden ikäiselle laittaisi jalkaan tuon tyyppisiä tossuja, että sikäli ne eivät tulisi meidän perheessä käyttöön.

Yhteistyössä