A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikähän trauma sulla on reimatecistä? Sä et tiedä milläperustein kukakin ostaa reimatecinsä, joten älä spekuloi asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras taas:Miten ihmeessä joku reimatecin pitäminen ja äidinrakkaus liittyy toisiinsa. Eli jos mun lapseni kulkee reimatecissa niin tarkoittaako se, etten rakasta lastani??? Ja edellinen viestini oli lähinnä vitsi!!!
no siis. kun aina sanotaan, että minun lapselle parasta. Mutta mikä on OIKEASTI lapselle parasta? Lapsena oli kiva kastua joskus, tuntea se vesi jaloissa ja mennä vaihtamaan kuivat. Tuntea elävänsä.
Terveelle lapselle oikeasti on ihan sama mikä vaate on päällä, jos on tarpeeksi lämmin. Jos kastuu, voi vaihtaa kuivat.
Oikeasti lapsen parasta on terveellinen lisäaineeton ilman kemikaaleja tuotettu ravinto, aika ja rauha kasvaa ilman häiriötä ja jatkuvaa ison ryhmän mölyä päiväkodissa.
Oikeasti kaikki äidit tai lähes kaikki, jotka vannovat reimatecin ym merkkien nimee, ostavat niitä, jotta muut aikuiset ne näkevät. Itsensä vuoksi siis.
Mitä on äidinrakkaus. Kaukana reimatecistä.
Ei mikään trauma. Ja onhan täällä ollut paljon ketjuja haalareista, ja sieltä olen lukenut, millä perusteilla ostetaan reimaa. Joten ihan niihin perustin aloituksen.