reimatecista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm

Vieras
Niin, kun vain siinä suhteessa pitää olla parasta.

Kuinka moni reimatecin välttämättömyyteen vannova tekee itse kaiken ruoan alusta loppuun, ilman lisäaineita?
KUinka moni kieltää lapseltaa kännykän tai karkit, koska ne aiheuttavat syöpää ja karkit lihottavat?

Kuinka moni hoitaa itse lapsensa, koska ei ne päiväkodin tädit teidän kakruja rakasta. Ei kukaan lapsi kysyttäessä valitsisi päiväkotia kodin sijasta, ei kukaan.
Ja lähes kaikille lapsille olisi ihan sama mikä puku on päällä, kunhan on ruokaa ja rakkautta. (paitsi jos äiti on opettanut, että ilman reimatec-pukua olet täysi nolla)
Mikä tämän ajatus on? Oikeasti, onko olemassa äidin rakkautta ollenkaan? Jos oikeasti rakastaisit lastasi, yrittäisit rakastaa kaikkia maailman lapsia ja olla tuhlaamatta turhaan tavaraan ja roinaan, tienaisit vähemän, olisit lapsesi kanssa enemmän.

En vanno reimatecin nimeen mutta kosteussuojattujen kyllä :)
Ja kaikkiin muihin kysymyksin vastaus on ei
KOSTEUSSUOJA just siksi että mä oon laiska, en kertakaikkiaan jaksa noita kuravaatteita pukea kolmelle päälle ...

e136.gif

Apua mitä aloituksia :D

Jospa reimatec pelastaakin maailman kun yksi puku riittää kun ei kastu läpimäräksi...kosteussuojaamattomien pukujen kanssa pitää ostaa kurahousut tai toinen vaihtopuku ja sit kaatopaikat saa taas lisää jätettä. Eli REIMATEC pelastaa meidät vielä jätesaasteelta ja tuo rauhan sydämeen.

Ihmettelen vain, miksi äidit vauhkoavat reimatecistä, mutta ei minua ainakaan lapsen akiinnostanut mikä vaate oli päällä.
Kyselin, onko äidinrakkautta olemassakaan, vai pelksätään itserakkautta?

Alkuperäinen kirjoittaja Millipide:
Apua mitä aloituksia :D

Jospa reimatec pelastaakin maailman kun yksi puku riittää kun ei kastu läpimäräksi...kosteussuojaamattomien pukujen kanssa pitää ostaa kurahousut tai toinen vaihtopuku ja sit kaatopaikat saa taas lisää jätettä. Eli REIMATEC pelastaa meidät vielä jätesaasteelta ja tuo rauhan sydämeen.

Paitsi että reimatecit menee nopeesti polvista rikki että ne jotka haluaa kosteus suojatut ei voi enää niitä käyttää ja ne jotka haluaa olla muodikkaita ostaa joka tapauksessa koko ajan uudet et on varmasti saman väriset kun muilla. Eli jospa ne kuormittaakin maapalloa ja kaatopaikkoja eniten .. auts.

Ei teidän lapsia kiinnosta mikä haalari on pääällä.

Miksi kukaan ei sano, että minun lapselle vain parasta, pelkästtään itse tehtyä ruokaa? miksi se paras on vain reimassa? ja kaikessa tavarassa?

Eikö rakkaus ja terveellinen ravinto ole lapsille tärkeintä? Ei ne muotivaunut ja turvaistuimet ja haalarit.

Alkuperäinen kirjoittaja Magister:
Voi elämä! Onko joku ehkä katkera, kun ei ole saanut lapsilleen Reimatecin pukuja.

Otetaan nyt ihan rauhallisesti :p

Ei, kun ihmettelen vain. En ole katkera, jos haluan, on varaa ostaa itselläkin reimatecpukuja.
Kummastuttaa vain, miksi se lapsen paras on jotain tavaroita? Ei minua pienenä lapsena kiinnostanut mikä puku on päällä. vanhempien huomio ja rakkaus ja tervet elmäntavat jos vanhemmat opettavat, ne tarttuvat lapsiiin, terve ravinto itsetehtynä, vihannekset, jne.

Minä ainakin ostan reimatecia ihan vaan sen merkin vuoksi. Lämmittää kovasti minun mieltäni kun lapsellani on yllään kalliit vaatteet. Ja naapurin ämmät saavat katsoa kuinka sievissä vaatteissa lapseni kulkevat. Ja jos reimatecit menee polvista rikki, niin sitten vaan ostan uudet. Pitäähän lapsellani olla kallista päällä, koska minä en lapsena saanut kuin halpoja ja rumia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä ainakin ostan reimatecia ihan vaan sen merkin vuoksi. Lämmittää kovasti minun mieltäni kun lapsellani on yllään kalliit vaatteet. Ja naapurin ämmät saavat katsoa kuinka sievissä vaatteissa lapseni kulkevat. Ja jos reimatecit menee polvista rikki, niin sitten vaan ostan uudet. Pitäähän lapsellani olla kallista päällä, koska minä en lapsena saanut kuin halpoja ja rumia...

Juuri tätä tarkoitin. Eli se lapsen paras ei olekaan se ykkösasia, vaan itsekkyys. Onko rakkautta, pyyteetöntä rakkautta olemassa?

Ja mikä vika Reimatecissä?? Siitä nyt niin paljon juttua riittää, että varmasti myyntiluvut nousee ;) Eikös se ole jokaisen oma asia miten lapsensa vaatettaa, toinen arvostaa Reimaa ja toinen jotain muuta, so what!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei teidän lapsia kiinnosta mikä haalari on pääällä.

Miksi kukaan ei sano, että minun lapselle vain parasta, pelkästtään itse tehtyä ruokaa? miksi se paras on vain reimassa? ja kaikessa tavarassa?

Eikö rakkaus ja terveellinen ravinto ole lapsille tärkeintä? Ei ne muotivaunut ja turvaistuimet ja haalarit.

No juu on paljon tärkeämpiä. Enka itsekään ymmärrä pätkääkään noita reimatec vouhotuksia, ei siinä, et pahemmin oisin niitä aloituksia lukenut.

Mut pointti siinä voi olla se joillakin, et nuo sun mainitsemas asiat voi periaatteessa lapselleen antaa kuka tahansa, reimatecia sun muuta ei

;)

Minä olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa. Kyllä meidänkin lapset kävelevät ihan näteissä vaatteissa mutta ei löydy reimatecia tms. kallista, koska ihan oikeesti haluan olla kotona ja hoitaa lapsiani. Kierrätys on se minkä nimeen vannon. Aivan turhaa tuhlausta reimatecit sun muut semmoiset. Voin laittaa vaikka pääni pantikis, että hanskoissakin lassietec on ihan yhtä asiansa ajava tuote kun tuo reimatecikin.

Onneksi mun ei tarvitse kulkea piireissä, joissa vaan vaatemerkit merkitsee vaan saan viettää aikaani ihanien ihmisten kanssa, joilla on hyvät elämän arvot.

Miten ihmeessä joku reimatecin pitäminen ja äidinrakkaus liittyy toisiinsa. Eli jos mun lapseni kulkee reimatecissa niin tarkoittaako se, etten rakasta lastani??? Ja edellinen viestini oli lähinnä vitsi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras taas:
Miten ihmeessä joku reimatecin pitäminen ja äidinrakkaus liittyy toisiinsa. Eli jos mun lapseni kulkee reimatecissa niin tarkoittaako se, etten rakasta lastani??? Ja edellinen viestini oli lähinnä vitsi!!!

no siis. kun aina sanotaan, että minun lapselle parasta. Mutta mikä on OIKEASTI lapselle parasta? Lapsena oli kiva kastua joskus, tuntea se vesi jaloissa ja mennä vaihtamaan kuivat. Tuntea elävänsä.

Terveelle lapselle oikeasti on ihan sama mikä vaate on päällä, jos on tarpeeksi lämmin. Jos kastuu, voi vaihtaa kuivat.

Oikeasti lapsen parasta on terveellinen lisäaineeton ilman kemikaaleja tuotettu ravinto, aika ja rauha kasvaa ilman häiriötä ja jatkuvaa ison ryhmän mölyä päiväkodissa.

Oikeasti kaikki äidit tai lähes kaikki, jotka vannovat reimatecin ym merkkien nimee, ostavat niitä, jotta muut aikuiset ne näkevät. Itsensä vuoksi siis.

Mitä on äidinrakkaus. Kaukana reimatecistä.

Ei reimatec mitään muotia ole vaan yksi haalarimerkki muiden joukossa. Omalta lapselta löytyy kyseistä merkkiä. Normaalihintaisena en ole koskaan ostanut ja kosteussuojattu remu on mielestäni parempi, mutta ei minulla reimatecciä vastaan mitään ole.
Ne pipot vaan on hiukan hassuja kun edessä lukee yleensä reima.

Hassu aloitus sinänsä. Eiköhän sitä lasta voi rakastaa, vaikka sillä olisikin reimatec-haalari?

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Minä olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa. Kyllä meidänkin lapset kävelevät ihan näteissä vaatteissa mutta ei löydy reimatecia tms. kallista, koska ihan oikeesti haluan olla kotona ja hoitaa lapsiani. Kierrätys on se minkä nimeen vannon. Aivan turhaa tuhlausta reimatecit sun muut semmoiset. Voin laittaa vaikka pääni pantikis, että hanskoissakin lassietec on ihan yhtä asiansa ajava tuote kun tuo reimatecikin.

Onneksi mun ei tarvitse kulkea piireissä, joissa vaan vaatemerkit merkitsee vaan saan viettää aikaani ihanien ihmisten kanssa, joilla on hyvät elämän arvot.

Siis mitä ihmettä se sua kiinnostaa jos joku tuhlaa rahojansa reimateciin. Onko se jotenki sulta tai sun lapseltas pois.. Ja miten se kotona olo liittyy reimatecin ostoon?? Kyllä mulla opiskellessakin riitti rahaa 150e puvun ostoon. Talvivaatteet kun ostetaan vaan kerran vuodessa niin eiköhän siihen voi säästää. Niitä reimateccejakin saa alennusmyynneistä ihan muutamalla kympilläkin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras taas:

no siis. kun aina sanotaan, että minun lapselle parasta. Mutta mikä on OIKEASTI lapselle parasta? Lapsena oli kiva kastua joskus, tuntea se vesi jaloissa ja mennä vaihtamaan kuivat. Tuntea elävänsä.

Terveelle lapselle oikeasti on ihan sama mikä vaate on päällä, jos on tarpeeksi lämmin. Jos kastuu, voi vaihtaa kuivat.

Oikeasti lapsen parasta on terveellinen lisäaineeton ilman kemikaaleja tuotettu ravinto, aika ja rauha kasvaa ilman häiriötä ja jatkuvaa ison ryhmän mölyä päiväkodissa.

Oikeasti kaikki äidit tai lähes kaikki, jotka vannovat reimatecin ym merkkien nimee, ostavat niitä, jotta muut aikuiset ne näkevät. Itsensä vuoksi siis.

Mitä on äidinrakkaus. Kaukana reimatecistä.
Mikähän trauma sulla on reimatecistä? Sä et tiedä milläperustein kukakin ostaa reimatecinsä, joten älä spekuloi asiaa.

Minä en niinkän puhunut siitä onko jollakin varaa vai ei. Monelle isovanhemmat ostavat.
Puhuin siitä, että kysyttäessa monet sanovat; minun lapselle parasta.

Mutta väitän, että reimatec ei ole sama asia kuin lapsen paras. Olen itse ollut lapsi, eikä ollut mitään väliä mitä oli päällä. Kun oli vain sopiva ja lämmin ja nätti lapselle, mieluinen.
Lapsen paras koostuu aivan eri asioista kuin reimatec.

Yhteistyössä