Reimatecin kestävyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Meidän vajaalla 3vuotiaalle on Reimatecin toppapuku, babymallinen, sellasen sai tilaajalahjana Meidän perhe-lehdestä... On käytetty pukua lähinnä pakkaspukuna, kerran oli päällä kun tiet olivat sulia eikä asfaltilla juurikaan hiekkaa (oli jo harjattu pois), kaatui pari kertaa ja polvissa AIVAN HIRVEÄT karheumat... Onko puku oikeasti näin huono vai onko joku "maanantaikappale"?

Meillä ollut babymallin Reimatec-toppahaalari KOKO talven (miltei joka päivä )käytössä 2veellä ja on kyllä TOSI hyvässä kunnossa vielä. Ei juuri mitään käytön jälkiä.

Esikoisella oli Reimatecin vk-asu käytössä 2kevättä ja 2syksyä ja sain siitä vielä huutiksessa 50?.

Meillä ne on ainakin kestäny todella hyvin.

Haalarit ovat meillä Remuja tai Jonathania ja hyvin ovat kestäneet. Reimatecin hanskoista on kuusivuotiaalla kulunut kangas puhki yhden talven aikana. Kestivät siis noin kahden kuukauden käytön. :/

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tuleehan kosteussuojapukuun naarmuja kun sillä asfaltille kaatuilee.

Mutta ei se rikki ole, ja pitää varmaan vettä edelleen.

Kerrasta? Musta aika huono....

No jos asfalttiin kaatuu, niin ihan varmasti jo kerrasta tulee naarmu.

Eihän se mitään mursunnahkaa kuitenkaan ole.

no ei pitäis kerrasta mennä oikeesti. meillon ollut käytettyinä tulleita jonathaneja ja remuja ja jopa seppälän halpis puku hyvässä kuosissa ja tuohon miedän pukuun tuli kuukaudessa? kangas on vaan niin herkkä menemään huonoksi reimoissa mielestäni..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tuleehan kosteussuojapukuun naarmuja kun sillä asfaltille kaatuilee.

Mutta ei se rikki ole, ja pitää varmaan vettä edelleen.

Kerrasta? Musta aika huono....

Pari kertaahan tuo kaatui.

okei pari kertaa... Ei meillä ole Jonathanin, Remun tai Lassien puvut mennyt tohon kuntoon, vaikka on kontannut soralla...
No selvispä että ei ole virhekappale vaan tämä on Reimalle tyypillistä:) Harmittaa et vk-puku Reiman...