Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Mä kuulin jutun... JOtta reimat tehhtäis nykyäänkokonaan kiinassa ja suomessa ommellaan vaan laput niskaan. Isännän töihin tuo kuski tavaraa, niin oli vienyt kontillisen haalareita satamasta reimalle kankaanpäähänja laiva oli saapununna kiinasta
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Mä kuulin jutun... JOtta reimat tehhtäis nykyäänkokonaan kiinassa ja suomessa ommellaan vaan laput niskaan. Isännän töihin tuo kuski tavaraa, niin oli vienyt kontillisen haalareita satamasta reimalle kankaanpäähänja laiva oli saapununna kiinasta
Ei se ole mikään huhu. Kyllä ne ihan Reimalta sen kysyttäessä kertovatkin. Ainoastaan Rasavil tehdään suomessa...
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Huh heijaa mitä hintoja kengillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Mä kuulin jutun... JOtta reimat tehhtäis nykyäänkokonaan kiinassa ja suomessa ommellaan vaan laput niskaan. Isännän töihin tuo kuski tavaraa, niin oli vienyt kontillisen haalareita satamasta reimalle kankaanpäähänja laiva oli saapununna kiinasta
Ei se ole mikään huhu. Kyllä ne ihan Reimalta sen kysyttäessä kertovatkin. Ainoastaan Rasavil tehdään suomessa...
Eikö Remua tehdä Suomessa????Reimatecit on joskus aikoinaan tehty ihan Suomessa.Silloin olikin iso avainlippu kiiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Vitsivitsivitsi:Omiasko mainostat![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Re:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Mä kuulin jutun... JOtta reimat tehhtäis nykyäänkokonaan kiinassa ja suomessa ommellaan vaan laput niskaan. Isännän töihin tuo kuski tavaraa, niin oli vienyt kontillisen haalareita satamasta reimalle kankaanpäähänja laiva oli saapununna kiinasta
Eikö Remua tehdä Suomessa????Reimatecit on joskus aikoinaan tehty ihan Suomessa.Silloin olikin iso avainlippu kiiinni.
Remua ei tehdä Suomessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:tässä lisää samalta myyjältä, nämäkin vain yhdellä lapsella olleet![]()
http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=10&announcementId=697973&itemsCount=31&isHighlightList=false