Reimatec Edward

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tykkäätkö haalarista? http://www.reima.fi/fi/mallisto/edward/ Harmittaa, kun alessa (-30%) koot päättyivät 86cm:ään. Pojalle olisin jo katsellut ensi talveksi. Mitäs luulette, löytyykö alennusten jälkeen esim. huuto.netistä vai onko koot 92cm-98cm juuri ne suosituimmat?!
 
Kyllä mä alle 2-vuotiaalle voisin tuon ostaa, ihan kiva on tuo kuosi eikä väri mitenkään yliherkkä. Mä melkein väittäsin että noissa babymallin haalareissa ei tuo 98 koko ainakaan oo enää kovin suosittu. Moni haluaa sen kokoiselle lapselle jo vyötärökuminauhalla varustetun haalarin.
 

Yhteistyössä