reimatec + bio luvil = ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En osaa sanoa, mutta kysympä sinulta, kun monesti tuota olen miettinyt, että MIKSI joku ostaa lapselleen jotain Reimatecciä jne.? Eikös se ole ihan silkkaa rahan haaskausta?? Lapsillahan aina vaatteet kuluu ja hajoaakin, kuis se sitten harmittaa? En ole ikinä ymmärtänyt, että lapsille ostetaan kalliita merkkivaatteita. Olen kai liian järkevä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja eos:
En osaa sanoa, mutta kysympä sinulta, kun monesti tuota olen miettinyt, että MIKSI joku ostaa lapselleen jotain Reimatecciä jne.? Eikös se ole ihan silkkaa rahan haaskausta?? Lapsillahan aina vaatteet kuluu ja hajoaakin, kuis se sitten harmittaa? En ole ikinä ymmärtänyt, että lapsille ostetaan kalliita merkkivaatteita. Olen kai liian järkevä. :)

Ja minä taas kysyn sinulta, vaikka ap en olekaan että miksi en ostaisi lapsilleni reimateciä tai muuta vastaavaa vaatetta? Ei minua harmita vaikka vaatteet kuluu ja hajoaa, käyttöä vartenhan ne on ostettu, ei koristeeksi. Ja sitä paitsi, köyhän ei kannata ostaa halpaa...

Alkuperäinen kirjoittaja eos:

ostin alesta kesällä. ei maksanut sen enempää kuin muutkaan merkit. mielestäni hyvä merkki!

ei tarvita sadevaatteita lisäksi. oliko muuta kysyttävää?

Yhteistyössä