V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eos:En osaa sanoa, mutta kysympä sinulta, kun monesti tuota olen miettinyt, että MIKSI joku ostaa lapselleen jotain Reimatecciä jne.? Eikös se ole ihan silkkaa rahan haaskausta?? Lapsillahan aina vaatteet kuluu ja hajoaakin, kuis se sitten harmittaa? En ole ikinä ymmärtänyt, että lapsille ostetaan kalliita merkkivaatteita. Olen kai liian järkevä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eos:En osaa sanoa, mutta kysympä sinulta, kun monesti tuota olen miettinyt, että MIKSI joku ostaa lapselleen jotain Reimatecciä jne.? Eikös se ole ihan silkkaa rahan haaskausta?? Lapsillahan aina vaatteet kuluu ja hajoaakin, kuis se sitten harmittaa? En ole ikinä ymmärtänyt, että lapsille ostetaan kalliita merkkivaatteita. Olen kai liian järkevä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:psen nestemäisellä omolla, huuhteluainetta ei saa laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:älä käytä valkaisevaa pesuainetta äläkä huuhteluainetta
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:ei kai sillä merkillä väliä. Itse käytän nestemäistä pesuainetta eikä huuhteluainetta ollenkaan ettei vedenpitävyys kärsi.