E
entäs tää
Vieras
mitäs muuten tykkäätte tästä? jos mulla olis tyttö, ostaisin tämän, on tuosta vyötärön kohdasta vähän erilainen kuin normihaalarit
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..
Polarn o. pyret?
Mutta ei ole rahaa laittaa ihan noin montaa euroa..
Eli perus punaista ei enään saa, kaikki on nykyään pinkkiä tai uusretroa kirjavaa. yäks. kulkekoon tyttö siis sinisissä
Alkuperäinen kirjoittaja liskoa:nää olis mageita, meidän poika on niiiin lisko-fani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..
Polarn o. pyret?
Mutta ei ole rahaa laittaa ihan noin montaa euroa..
Eli perus punaista ei enään saa, kaikki on nykyään pinkkiä tai uusretroa kirjavaa. yäks. kulkekoon tyttö siis sinisissä
Ticketillä viime vuotisia värejä http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,16538/category_id,18/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,54/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..
Polarn o. pyret?
Mutta ei ole rahaa laittaa ihan noin montaa euroa..
Eli perus punaista ei enään saa, kaikki on nykyään pinkkiä tai uusretroa kirjavaa. yäks. kulkekoon tyttö siis sinisissä
Ticketillä viime vuotisia värejä http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,16538/category_id,18/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,54/
80e siltikin liikaa meille, mä voin tinkiä puvun hinansta kun voin olal silläkin rahalal lasten kanssa kotona![]()
Tuolla ei ollut fleesetöntä kuin 140cm. Se olisi ollut 43e. Ja täällä oli 134cm 33e http://www.ticket2heaven.dk/uk/194/products/560/664Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..
Polarn o. pyret?
Mutta ei ole rahaa laittaa ihan noin montaa euroa..
Eli perus punaista ei enään saa, kaikki on nykyään pinkkiä tai uusretroa kirjavaa. yäks. kulkekoon tyttö siis sinisissä
Ticketillä viime vuotisia värejä http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,16538/category_id,18/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,54/
80e siltikin liikaa meille, mä voin tinkiä puvun hinansta kun voin olal silläkin rahalal lasten kanssa kotona![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:et jos jollain ois 68-74 cm perus punainen vlk-puku, voisin ostaa pois![]()