Reiman vaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..

Polarn o. pyret?

Mutta ei ole rahaa laittaa ihan noin montaa euroa..
Eli perus punaista ei enään saa, kaikki on nykyään pinkkiä tai uusretroa kirjavaa. yäks. kulkekoon tyttö siis sinisissä

Ticketillä viime vuotisia värejä http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,16538/category_id,18/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,54/
 
lähdin surffaileen tuohon aikasempaan linkkiin... onko kenelläkään kokemusta tästä Mariquita-merkistä, ja erityisesti noista takeista? Toi ruskea takki olis söpö..

http://www.hoplaa.fi/itemimg/b0779.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..

Polarn o. pyret?

Mutta ei ole rahaa laittaa ihan noin montaa euroa..
Eli perus punaista ei enään saa, kaikki on nykyään pinkkiä tai uusretroa kirjavaa. yäks. kulkekoon tyttö siis sinisissä

Ticketillä viime vuotisia värejä http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,16538/category_id,18/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,54/

80e siltikin liikaa meille, mä voin tinkiä puvun hinansta kun voin olal silläkin rahalal lasten kanssa kotona ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..

Polarn o. pyret?

Mutta ei ole rahaa laittaa ihan noin montaa euroa..
Eli perus punaista ei enään saa, kaikki on nykyään pinkkiä tai uusretroa kirjavaa. yäks. kulkekoon tyttö siis sinisissä

Ticketillä viime vuotisia värejä http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,16538/category_id,18/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,54/

80e siltikin liikaa meille, mä voin tinkiä puvun hinansta kun voin olal silläkin rahalal lasten kanssa kotona ;)

ai te ette sitte ulkoile ollenkaan loskasäällä? :()
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..

Polarn o. pyret?

Mutta ei ole rahaa laittaa ihan noin montaa euroa..
Eli perus punaista ei enään saa, kaikki on nykyään pinkkiä tai uusretroa kirjavaa. yäks. kulkekoon tyttö siis sinisissä

Ticketillä viime vuotisia värejä http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,16538/category_id,18/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,54/

80e siltikin liikaa meille, mä voin tinkiä puvun hinansta kun voin olal silläkin rahalal lasten kanssa kotona ;)
Tuolla ei ollut fleesetöntä kuin 140cm. Se olisi ollut 43e. Ja täällä oli 134cm 33e http://www.ticket2heaven.dk/uk/194/products/560/664
 

Yhteistyössä