reiman haalareista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli mulla on koht 9kk ikänen poika, pituutta sil on nyt n.73cm... oon tänää menossa ostaan pojalle uutta haalaria, mitäs luulette jos ostan reiman 80cm puvun, onko se liian iso? sen haalarin pitäs kuitenki sit mennä koko talven...

Meillä 80 cm puku meni vielä 85cm lapselle. Jos haluaa ihan varmasti mahtuvan koko talven niin sitten 80cm. Jos lapsi ei liiku, niin reiluudesta ei ole haittaa. Ihan hyvin voi 74cm pukukin vielä mahtua talven, jos kasvaa vain 1cm kuukaudessa.

Olenkohan ainoa, jonka mielestä nuo Reiman haalarit on ihan JÄTTIkokoisia? Ei siis voi verrata mitenkään muihin vaatteisiin koko mielessä. Meillä kohta 2 vee tyttö, jolla pituutta reilut 85 cm ja kyllä, kevyesti mahtuu vielä 80 cm:n haalariin...

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Olenkohan ainoa, jonka mielestä nuo Reiman haalarit on ihan JÄTTIkokoisia? Ei siis voi verrata mitenkään muihin vaatteisiin koko mielessä. Meillä kohta 2 vee tyttö, jolla pituutta reilut 85 cm ja kyllä, kevyesti mahtuu vielä 80 cm:n haalariin...

Ööö...olet :D
Mun mielestä ne on ihan normaalia mitoitusta: koko 110 on sopiva 110-senttiselle, jolle koko 104 ei taas enää mahdu. Jne.
Ticketin haalarit taas on sitä jättimitoitusta mun mielestä. Mun 110-senttiselläni on 104 cm Ticket ja se on vielä reilu.

reiman haalarit on normaalikokoisia, eli 80 cm on 80 cm, MUTTA reimatecit on huomattavasti reilumpaa mitoitusta. meillä 80-86cm vaatteita käyttävälle 74cm reimatec on reilu, samoin 98-104cm kokoisia vaatteita käyttävällä on 92cm reimatec reilu.
kummasta haalarista lieneekään kyse?

Yhteistyössä