Reiman haalareista... valinnanvaikeus, auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "emppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää on aivan ihana, jos ois pikkutyttö ja saisin lahjakortin niin tuon haluaisin:
http://www.reimashop.fi/medias/sys_master/images/8804696031262/pimg_76736_product.png

Myös sama punaisena on ihana jos tyttö tykkää enempi "tyttömäisistä väreistä".

mä just mietin ja otanko pienelle pojalle ton sinisen pallon, harmaan pallon, vai navyn sinisen haalarin.... limekin on ihan kiva.

Tytölle ottaisin joko kirkkaan pinkin tai sit tuon hempeän vaaleanpunaisen....

En ainakaan pinkkiä, se on aina likaisen näköinen tuon ikäisellä ja vähän isommallakin. Kerran olen vaaleanpunaisen ulkovaatteen ostamaan ja toista kertaa ei tule. Mahdollsimman mudan tai harmahtavan värinen alaosa ja hihansuut ehdottomasti.

Noista varmaan valitsisin sini-turkoosi pallollisen haalarin pirteimmän näköisenä.

Kaikki kivat värit loppuvat kokoon 98 (pallolliset ja kivat yksiväriset verivärisen vetskarin kanssa).

Mutta isommalle tytölle ottaisin limenvihreän yksivärisen ja yhdistäisin siihen vaal.pun.asusteet!

[QUOTE="harmi";27992134]Kaikki kivat värit loppuvat kokoon 98 (pallolliset ja kivat yksiväriset verivärisen vetskarin kanssa).

Mutta isommalle tytölle ottaisin limenvihreän yksivärisen ja yhdistäisin siihen vaal.pun.asusteet![/QUOTE]

Olen ihan samaa mieltä. Pienempien haalarit on paljon kivempia. Lime on värinä ihana, mutta muutaman kurakelin jälkeen voi olla aika karmean näköinen.

Yhteistyössä