reiman 2-osainen talvipuku noin 3-vuotiaalle? koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henna..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

henna..

Vieras
auttakaapas mua, eli poika täyttää nyt kuun lopussa 2-vuotta ja käyttää reimatecin haalaria kokoa 86 joka passeli nyt. nyt saisin alesta ensi talveksi reimakiddo 2-osaisen talvipuvun hyvään hintaan. pähkäilen oikean koon valinnassa. koitin päälle 92cm ja oli kyllä vielä hyvän reilu. 98 näytti taas nyt poikaan verrattuna tosi isolta. poika täyttää sen kolme vuotta ensitalvena helmikuun lopussa.

niin ja nyt tyttö meillä 3v8kk ja käyttää reimakiddo haalaria joka on nyt juuri passeli ollut koko tän talven alkutalvesta saakka..

poika ihan normikokoinen..ei yli pitkä ja ja sellainen miten sen nyt sanois soppelin painoinen, ei sirppana eikä pyöreä..

No ottaisin sen koon 98 ellen peräti 104. Lapses on luultavasti syksyllä koossa 92 ellei enemmän ja talvella vähintään 98 koko. Minkä pituinen on nyt?

Meillä on helmikuussa 3 v täyttänyt ja pituus on nyt 105 ja 104 haalari tuntuu jo vähän tiukalta.

Kaksiosaisesta ostaisin koon 104. :)

Mun molemmat lapset on helmikuisia. Tyttö helmikuun lopussa, poika alussa. Tyttö on tosin kasvanut +1-pituuskäyrällä ja poika +1,5 (mutta en tiedä, meneekö noi poikien ja tyttöjen käyrät miten yksiin eli voi olla, et tytön +1 ois pojalle se ihan normaali?). Tytöllä oli tuona "ensi talvena" Ticketin 104 cm housut ja Name it:n takki. Kundille olen ostanut ensi talveksi 104 cm haalarin myös (vaikka ei olekaan kaksiosainen. Kaksiosainen ei haittaa, vaikka oiskin isompi, kun housut saa aina ylemmäs kuin haalarin haaran).

Mutta vielä pitää huomauttaa, että mun pojalla on NYT name itin 98-haalari (just passeli, ei varmaan syksyllä enää mene) sekä Travallen 92- kokoinen haalari (joka myös on passeli justiinsa, on melko samankokoinen kuin tuo 98 name it). 86 haalari ois tälle kundille kyllä jo ihan liian pieni eli teidän kundi lienee vähän mun omaa lyhkäsempi kuitenkin... Ehkä se 98 voisi teille riittää koko ensi talven. Kyllä meidän tirpallakin oli kakkoshaalarina 98 Lassie viime talvena ja se meni, mutta loppukeväästä oli puntit jo omaan makuun hiukan liian lyhkäset. Pärjättiin kuitenkin (ja pakko olikin, kun nuo tiksun housut oli ihan pas...t ja meni rikki...).

Viimeksi muokattu:
Meillä on käytetty niitä kiddon 2-osaisia pukuja, ja housujen lahkeet eivät ole kovin pitkiä (haalarit suhteessa siis reilumpia) Ottaisin 3-vuotiaalle koon 98, koska vastaavat aika hyvin kokoaan.

[QUOTE="Vieras";28049373]Reima On osi iso.[/QUOTE]

Väärin.

Reimat ovat ihan oikeankokoisia. Samoin ticketit.

Monet muut vaatteet ovat vain liian pieniä, koska 104 cm ei mene enää 104cm pituiselle lapselle. Koothan on alunperin keksitty juuri lapsen pituuden mukaan ;) Nyt tiedät senkin, että reima ei ole iso, vaan muut merkit on pienempiä.

mulla on vissiin sit aika iso kaksi vuotias :D nyt 2v 3kk ja käyttää kaksi osaista pukua koossa 104cm. 3 vuotiaana en tiädä kuin iso on mut eiköhän joku 110cm ainakin mene..

Alkuperäinen kirjoittaja 2v.n äiti;28049513:
mulla on vissiin sit aika iso kaksi vuotias :D nyt 2v 3kk ja käyttää kaksi osaista pukua koossa 104cm. 3 vuotiaana en tiädä kuin iso on mut eiköhän joku 110cm ainakin mene..

On kyl aika iso...?Ä

Yhteistyössä