Reima vai halpishaalari syksyksi?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parempana kyllä pidän Rasavilin ja Travallen Remuhaalareita kuin Reiman ulkomaantuotannon haalareita. Hintakin on molemmissa kohdallaan ja takuulla molemmat pitää vettä!
Kuule kurkkaappa niiden hintalappuja, Remussa hinta on alle 100e ja Remassa aika paljon päälle 100e
Että melko samaa hintaluokkaa.Reima hieman kalliimpi.
Melko samaa hintaluokkaa??????????
Muutetaas markoiksi: Remu 70 eli n. 420 mk Reima yli 110 eli n.660 mk, mulle toi parisataa markkaa kyllä on aika paljon rahaa!
 
århus
reimatec meillä ollu ihan hyvä-vaikkei kummonen talvi,tai tuuli kovaa ,lunta ei pahemmin le.pitää reimateci hyvin tuulen.hintaa uutena meillä päin n.90e.ticket to heaven olisi hieman halvempi,muttei sateen kestävä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:
Remut on kyllä kans hyviä, ajaa asiansa. Samoin easyTec, on nickyn&nellyn oma merkki, kuuluu reimalle.
Mutta mun tytön Remu on paljon vaikeampi pukea päälle kuin Reimatec, kun siinä Remussa on vetoketju vaan vyötärölle asti ja Reimatecissa se vetskari menee toiseen lahkeensuuhun asti.
Multa muuten on kysytty leikkipuistossaa että olenko mä hullu kun annan pojan mennä reimatecissa hiekkalaatikolla :eek: :LOL: |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parempana kyllä pidän Rasavilin ja Travallen Remuhaalareita kuin Reiman ulkomaantuotannon haalareita. Hintakin on molemmissa kohdallaan ja takuulla molemmat pitää vettä!
Kuule kurkkaappa niiden hintalappuja, Remussa hinta on alle 100e ja Remassa aika paljon päälle 100e
Että melko samaa hintaluokkaa.Reima hieman kalliimpi.
No, mitäs se vauva sitte tekee remuilla ja reimoilla :saint:

 
Maamikki
En vielä tiedä mikä merkki tulee olemaan ensi talven haalari (syksyn asut meillä on, Remu ja Rasavil) mut sen tiedän et se tulee olemaan veden kestävä, koska inhoan yli kaiken kuravaatteita, veikkaisin että Remu, Reimatec, Lassietec tai Rasavil.
 
Maamikki
Mun mielestä ei oo mitään vääntöä; toiset tykkää haalareista jotka pitää veden ja toiset taas tykkää laittaa kuravaatteet. Ihan makuasiota.
Toisilla on erikseen siistimmät vaatteet joita käytetään vaikka kauppareissuilla jne. Asioita voi nähdä ja tehdä niin monella eri tavalla. Jokainen valitkoon sen tavan mikä sopii itselle.
 
Halppis. Kunhan istuu hyvin. Ja ihan siksi, että haalari kuitenkin jää pieneksi vuodessa ja meillä vain yksi lapsi joten ei mainittavaa hyötyä kestävyydestä. Ja minä kun en periaatteesta myy käytettyjä vaatteita ja tarvikkeita vaan annan ihan ilmasiks tarvitseville.
 
ja siis se että pitää veden ei estä vaatteita KURAANTUMASTA, jota varten ne kurahousut ovat oikein oivia! =) Mutta vedenpitävyys on tosi kätsyä esim. tihkusateella, ei tarvi heti juosta sisälle laittamaan sadevaatteita.

Molemmissa on puolensa ja puolensa!

T:ent. tarhantäti
 
Amelie
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parempana kyllä pidän Rasavilin ja Travallen Remuhaalareita kuin Reiman ulkomaantuotannon haalareita. Hintakin on molemmissa kohdallaan ja takuulla molemmat pitää vettä!
Kuule kurkkaappa niiden hintalappuja, Remussa hinta on alle 100e ja Remassa aika paljon päälle 100e
Että melko samaa hintaluokkaa.Reima hieman kalliimpi.
No, mitäs se vauva sitte tekee remuilla ja reimoilla :saint:
Juuri tuon ikäisillä vedenpitävä puku on hyvä,koska istuvat lätäköissä ja lotraavat vedellä.En käsitä miksi tästä aiheesta pitää aina kinastella?
Jokainen ostakoon mieleisensä puvun,itse maksan noista tietyistä ominaisuuksista ja puku on tarkoitettu pelkästään pihavaatteeksi.Eikö lapsiin saa satsata? Kirjoitin jo aikaisemmin,että meillä on ollut muitakin merkkejä(Name It,Travalle,Lenne,Jonathan,HM,Lassie) eli en ole vannoutunut reima-friikki.Kuraan ja sateeseen Reimatec on hyvä.Kuivalle kelille käy halvemmat vaatteet.
 
Salama McQueen
No meillä on molempia. Esikoisen beige-vaalea Reimatec on ihan täydessä iskussa, piti sitä 3 kautta, siirtyy nyt pikkusiskolle, jolle menee varmasti tuon samat 3 kautta. Mun mielestä ei jää haalarille paljon paskaakaan hintaa, jos 120 euron ostos kestää 3 vuotta käytössä!

Mä en ole mikään ehdoton Reimafriikki, en todellakaan. Esikoiselle ostan jonkun kaksiosaisen puvun seuraaviksi kausiksi, saapi olla mitä merkkiä tahansa, jos mieleinen löytyy.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja taimi:
ja siis se että pitää veden ei estä vaatteita KURAANTUMASTA, jota varten ne kurahousut ovat oikein oivia! =) Mutta vedenpitävyys on tosi kätsyä esim. tihkusateella, ei tarvi heti juosta sisälle laittamaan sadevaatteita.

Molemmissa on puolensa ja puolensa!

T:ent. tarhantäti
 
vieras
Onhan mulla ittellänikin kunnon ulkoilukamppeet, lapsi sentään ulkoilee vähän enemmän ja raisummin kun äiti...miks sen pitäis istua märkänä tai tönköissä kuriksissa ulkona, kun äiti ulkoilee miellyttävästi goretex-puvussa??

Siksi meidän lapsilla reimaa tai remua ;)
 

Yhteistyössä