Reima, remu vai rasavil?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
remussa on hinta -laatu suhde kohdallaan, reima heikkotekoista nykyään mutta hinta tosi korkea. :D meillä remu todettu hyvksi reimasta aian polvet pohki kunkerran kumossa (reimatec)

Me käyteettiin ennen reima teciä, mutta ei kestänyt poikien kulutusta. vaihdettiin rasavilliin ja se on saanut pisteet itselleen, niin myös remu. yksi haalari on ollut ja kestänyt koko käytön. jäi lopulta pieneksi, mutta polvetkin oli ehjiä.
oma suosikkini on kyllä rasavil.

Reiman laatu on tosiaan ihan surkea, huonoa Kiina-tuotantoa! Rasavil on mielestäni paras mutta Remu Travalle on myöskin todella hyvä, vaikka onkin Rasavilia halvempi. Meillä on toppapuvut Rasavilia ja kevätpuvut Remu Travallea. Rasavilia ostaisin kaiken jos raaskisin :)

Asian vierestä..

Mä en suostu noita kalliita haalareita ostamaan, kun halvemmallakin saa lähes yhtähyviä. Ja ei oikein voi edes kierrättää, kun ovat eri sukupuolta.

Meillä siis käytössä Lassie! Ja muuta merkiiä en edes harkitse!
Pojalla talvihaalarina jo 2 talvea, tytöllä 1 talven kokemuksella. Myös keväthaalrit nyt keväällä ostettiin molemmille lassiet.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 00:01 Riksis kirjoitti:
Asian vierestä..

Mä en suostu noita kalliita haalareita ostamaan, kun halvemmallakin saa lähes yhtähyviä. Ja ei oikein voi edes kierrättää, kun ovat eri sukupuolta.

Meillä siis käytössä Lassie! Ja muuta merkiiä en edes harkitse!
Pojalla talvihaalarina jo 2 talvea, tytöllä 1 talven kokemuksella. Myös keväthaalrit nyt keväällä ostettiin molemmille lassiet.

Mä olen sitä mieltä, ettei köyhän kannata ostaa halpaa! Nuo halpis-puvut on aivan surkeita Rasaviliin verrattuna. Mä olen myös kokeillut Lassie-pukua ja Jonathan-pukua mutta mä en suostu hyväksymään että puku on käyttökelvoton yhden talven jälkeen!
Rasavilin puvut kestää todella hyvinä ja olen aina saanut hyvän hinnan käytetystä netin kautta. Puku on myös kokonaan kotimainen (mille annan arvoa) ja Rasavilin puku kuivuu uskomattoman nopeasti, eli helppohoitoinen.
Samaan syssyyn vielä sanon, että Rasavililla on parhaimmat talvirukkaset mitä on olemassa! Meidän kylmäkalle ei tarvitse kovillakaan pakkasilla mitään sen rukkasen sisään, ovat hintansa väärti!
Nyt nuo alkaa olla jo sen verran isoja, että pitänee siirtyä kaksi-osaisiin pukuihin, Rasavilia aion ostaa edelleen.

Rasavil ja Travalle on mun mielestä molemmat hyviä. Rasavil on ihan omaa luokkaansa mutta hintakin on aika kallis, helposti 120 euroa pitää olla mukana... Tosin minäkin kävin pienemmästä erikoisliikkeestä niin sain alennusta.
Travallessa on minun mielestä hinta-laatu-suhde kohdallaan. Meillä on Travallelta pari takkia, on kyllä olleet hyvät.

Yhteistyössä