V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos olisin itse ollut Reiman työntekijä, olisin järjestänyt perutuille lapsille kuvauksen jollain muulla asulla. Kuvaus ei olisi tarvinnut kestää kuin tunnin, joten rahallista tappiota tästä ei olisi tullut. Näin lasten mielipaha olisi poistunut. Tuntuu oudolle, että vanhempi järjestää omat työkuviot kuvauksiin sopivaksi ja edeltävällä viikolla asia vasta peruutetaan.
ex- reiman vaatteiden suurkuluttaja
Alkuperäinen kirjoittaja yhden 104 senttisen äiti;22317928:Mulle ei tullut mitään viestiä ikinä sieltä. Ei kiva sekään![]()
Hei,
Pahoittelen kovasti, etteivät kuvausjärjestelymme ole sujuneet mutkattomasti. Olen nyt selvittänyt alaisteni toimintaa tässä tapauksessa.
Me oltiin tytön kanssa noin kuukausi sitten hieman toisenlaisissa Reiman kuvauksissa. Kyse oli näytöksestä, johon lapset valittiin mainostoimiston kautta. Lapsi esitteli kaksi asukokonaisuutta. Tyttö on vasta tasan 2v (pieni sellainen), joten oli 80cm puvuissa. Hän tykkäsi kovasti ja on tuon jälkeen kertonut kaikille mahdollisille ihmisille, että hän oli lavalla, siellä taputettiin ja vilkutettiin.
Päivä oli aika raskas, varsinkin äidille kun bussissa tuli huono-olo, mutta kokemuksena kiva. Menemme toistekin jos pyydetään. Jos jotain muutosta asiaan haluaisin, niin olisi kiva jos lapsi saisi edes yhden vaatekappaleen kuten pipon toisesta asukokonaisuudesta, jonka hän esittelee. Ei sieltä mitään haalareita tarvi jakaa, mutta lapselle joku konkreettinen "lahja" heti esiintymisen jälkeen. Mainostoimiston kautta lapsen tilille tullut raha ei "näy" lapselle palkintona tehdystä työstä. Tosin meillä lapsi sai kyllä lelun palkkioksi.
Hei,
Pahoittelen kovasti, etteivät kuvausjärjestelymme ole sujuneet mutkattomasti. Olen nyt selvittänyt alaisteni toimintaa tässä tapauksessa. Kuten tuossa yksi vastaaja jo totesi, kuvaukset ovat kallis urakka, ja myös arvaamaton, etenkin silloin, kun olemme säiden armoilla, kuten ulkovaatekuvauksissa ollaan. Monesti viime tipassa pitää jokin varattu päivä muuttaa tai sen ohjelma muuttuu: kuvataankin jotakin ihan muuta, ja silloin se voi vaikuttaa kaikkiin muihinkin kuvauspäiviin.
Tietenkään emme tahallamme halua vaivata ketään aiheettomasti. Se on meillekin turhaa lisätyötä, ja peruutukset ovat aina harmillisia puolin ja toisin. Kuvausten järjestelyjä oli tässä tapauksessa meillä hoitanut lomien vuoksi useampi henkilö, ja silloin helposti sattuu tietokatkoja. Pahoittelen myös, jos viesti on osalle hakijoista kokonaan jäänyt tulematta - saimme todella paljon hakemuksia ja malliehdokkaita, ja kokonaisuuden hallitseminen on saattanut olla ylivoimaista varsinkin kun kaikki teemme näitä järjestelyjä "oman toimen ohessa". Tarkka ohjeistus oli kuitenkin vastata ihan kaikille hakijoille henkilökohtaisesti.
Ohjeena meillä on myös aina korostaa, että kuvaus ei ole sataprosenttisen varmaa, ennen kuin lopullinen kutsu kuvauksiin tulee. Alustavat varaukset voivat siis aina muuttua. Samoin meidän on tehtävä aiempaa paremmin selväksi, että verokorttia ei siksi tarvitse hankkia etukäteen. Lapselle ei myöskään ole pakko perustaa omaa tiliä, vaan palkka voidaan aivan hyvin maksaa vanhemman tilille - olen pahoillani, jos viestimme ovat tässä kohtaa olleet epäselviä tai puutteellisia. Lupapaperit Aluehallintavirastoa varten on kuitenkin joka tapauksessa täytettävä noin kuukautta etukäteen (tai heti ensi tilassa) vaikka kuvauksista ei oltaisikaan varmoja, koska niitä ei AVI ehdi enää sitten viime tingassa hyväksyä.
Pahoitteluni vielä kerran, kiitokset kaikille mallilapsien kuvia lähettäneille (meillä oli hyvistä malleista suorastaan runsaudenpula!), ja toivon, että mahdollisimman moni vielä uskaltautuu tarjoutumaan malliksi kuvauksiimme, joissa, kuten joku tuossa totesikin, on kuitenkin aina kivaa!
Parhain terveisin
Riikamaria Paakkunainen, markkinointipäällikkö, Reima Oy
Eieiei tää ei voi olla tottaEi kai noin ison firman tyyppien olis lupa tulla mammapalstalle kirjottelemaan näin epäammattimaista kieltä..... siellä Reiman sivuilla ehkä tää menis läpi, mut ei täällä
![]()
Ohjeena meillä on myös aina korostaa, että kuvaus ei ole sataprosenttisen varmaa, ennen kuin lopullinen kutsu kuvauksiin tulee. Alustavat varaukset voivat siis aina muuttua. Samoin meidän on tehtävä aiempaa paremmin selväksi, että verokorttia ei siksi tarvitse hankkia etukäteen. Lapselle ei myöskään ole pakko perustaa omaa tiliä, vaan palkka voidaan aivan hyvin maksaa vanhemman tilille - olen pahoillani, jos viestimme ovat tässä kohtaa olleet epäselviä tai puutteellisia.