neiti oli eka kerran yhden yön hoidossa noin 10kk ikäisenä. Hyvin oli mennyt kaikin puolin.
Mulla on ihan sama "ongelma", että muksun hoitoon jättäminen on tosi vaikeaa. Mulla on usein tunne, että olispa ihana tehdä jotain ihan vaan kahdestaan miehen kanssa. No, sitten me pyydetään mummia tai lapselle tosi tuttua hoitotätiä muksua katsomaan ja lähdetään vaikkapa leffaan ja syömään... yleensä siinä käy niin, että me käydään ensin syömässä ja sitten alan pohtimaan, miten kauan siellä leffassa oikeastaan menee ja viitsisikö sitä kuitenkaan olla niin kauaa poissa ja tulee kauhea ikävä kotiin
Vaikka siis tiedän ihan hyvin, että muksu on tutulla ja turvallisella hoitajalla, eikä hällä koskaan ole ollut mitään ongelmia pärjätä meidän poissaolon aikaa.
Meillä on uutena vuotena 2v hääpäivä. Viime uusi vuosi meni ihan vaan kotosalla, kun muksu oli vielä niin pieni. Mutta nyt ollaan mietitty, josko me mentäisiin vaikka kylpylähotelliin tms rentoutumaan ja juhlimaan. No, kuinka ollakaan, olen jo alkanut pohtimaan, että miten siitä reissusta selvittäis maksimissaan vuorokaudessa :snotty: Vaikka toisaalta ihanaa olis olla esim. kaksi yötä. Ehtis ihan eri tavalla siinä rauhoittumaankin. Ja mummi olis lupautunut meillä kotona muksua katsomaan! Voi apua minun(kin) kanssa...