Ä
ärh
Vieras
Kun mies teki osuutensa suvun jatkamisesta eli pani mut paksuksi niin sittenhän se onkin loppu mun juttu. Eli lasten hoito kotona, lääkärit, neuvolat, hammaslääkärit, vanhempainillat, joulujuhlat, kodin juhlat.... KAIKKIKAIKKIKAIKKIKAIKKI!!!! Jos jotain kivaa on, vaikka miesten kavereilla joku juhla, jonne voi lapsen tai pari ottaa mukaan, niin sinne voi kyllä ottaa. Katsokaas kun siellä ei tartte niin perään katsoa kun porukalla vaan istutaan ja juodaan kahvia ja syötetään muksuille karkkia niin ovat tyytyväisiä. Tuollaisen suuren teon jälkeen voikin taas hyvillä mielin siirtää vastuun ädille. Voi PRKL sanon minä.
Jos minä en kävisi vanhempainiltoja, neuvoloita, ym. niin sitten siellä ei kävisi kukaan. Minä huolehdin rokotukset, koulun lappujen allekirjoitukset, rahat pastilleihin, uuden ajan varaamisen hammaslääkäriin. Ja jos heitän nuo pois ja odotan että mies tekee, ei tapahdu varmaan MITÄÄN!
Jos minä en kävisi vanhempainiltoja, neuvoloita, ym. niin sitten siellä ei kävisi kukaan. Minä huolehdin rokotukset, koulun lappujen allekirjoitukset, rahat pastilleihin, uuden ajan varaamisen hammaslääkäriin. Ja jos heitän nuo pois ja odotan että mies tekee, ei tapahdu varmaan MITÄÄN!