Rehti ja rehellinen heteromies on uusimman presidenttigallupin kärkinimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä itse olen istunut rajan taakse jääneiden suomalaisten vanhusten kodeissa Venäjällä. Ahdistavaa, kun näkee sen Venäjälle jäämisen tuoman pettymyksen ja tuskan, kun varakas suomalainen tulee kylään.
Se suomalainen ikäänkuin herättää sen venäläisen unesta. Parempi melkein, ettei siellä kävisi, ettei he alkaisi huomata omaa kurjuuttaan.

No entäs kun se karjalainen vanhus tulee käymään Suomessa ja häntä kierrätetään ympäri vaurasta Suomea?
Sitä ei voi sanoin kuvailla, miten ahdistavaa se on. Sen karjalaisen ihmisen luulisi olevan reissusta iloinen, mutta olemus on synkkä.
"Valitsin väärin."

Hedelmistään puu tunnetaan.

Mä itse olen istunut rajan taakse jääneiden suomalaisten vanhusten kodeissa Venäjällä. Ahdistavaa, kun näkee sen Venäjälle jäämisen tuoman pettymyksen ja tuskan, kun varakas suomalainen tulee kylään.
Se suomalainen ikäänkuin herättää sen venäläisen unesta. Parempi melkein, ettei siellä kävisi, ettei he alkaisi huomata omaa kurjuuttaan.

No entäs kun se karjalainen vanhus tulee käymään Suomessa ja häntä kierrätetään ympäri vaurasta Suomea?
Sitä ei voi sanoin kuvailla, miten ahdistavaa se on. Sen karjalaisen ihmisen luulisi olevan reissusta iloinen, mutta olemus on synkkä.
"Valitsin väärin."

Varmaan monessa maassa on samoja ongelmia kuten köyhyyttä jne.

• Vau!
Reactions: Echo

"Valitsin väärin."

❤️😘

Varmaan monessa maassa on samoja ongelmia kuten köyhyyttä jne.
No ne muut köyhät maat on siitä ees hyviä, etteivät he halua levittää sitä ryysyrantaa muille ja laajentua.

Toisin kuin Venäjä, joka vahtii mustasukkaisesti IVY-maita ja yrittää vallata niitä takaisin.

No ne muut köyhät maat on siitä ees hyviä, etteivät he halua levittää sitä ryysyrantaa muille ja laajentua.

Toisin kuin Venäjä, joka vahtii mustasukkaisesti IVY-maita ja yrittää vallata niitä takaisin.
En usko, että yrittää.

Näkisin, että Usalla olis varaa parantaa.
Rikas maa ja silti asioita retuperällä.

"Valitsin väärin."

Ylen aamussa haastatellaan naista, joka oli käynyt lapsena isoäitinsä kanssa luovutetun Karjalan entisillä asuinpaikoilla ja Viipurissa.
Suhteita on hyvä pitää yllä. Lasteni isän suku äidin puolelta on samoilta seuduilta.
Ihailen karjalaista kulttuuria ja toivon, että vuosien päästä sukututkimus saa uusia muotoja.
Riippuu ihmisen luonteesta miten suhtautuu asioihin. Leveilemään ei sinne kannata lähteä.
Minulle riitti käynti Seurasaaressa. Siellä on komea karjalainen talo.
Nousen nyt ylös sängystä kahvin keittoon.
Pitäkää hyvää mieltä yllä ja lopettakaa toistenne raatelu tällä palstalla.
Piereskelkää senkin edestä likaisia pommeja Venäjän suuntaan. Edesmennyt tätini aina sanoi ettei hän koskaan kuse siihen suuntaan.

• Tykkää
Reactions: Echo
Kyllä tässä vähän huoli on lännen liberaalin hegemonian leviämisen kanssa. Onko menty liian pitkälle?

Konservatiiviset maat muuttuvat monisukupuolisiksi wokettajiksi.

Naureskelin ääneen kun joku Venäjää ihannoiva kirjoitti aloituksia ihanasta Venäjästä jota ilman konservatiivisuus ja kristillisyys kuolee.

Voisiko siinä kuitenkin olla jotakin perää…🤔

Onko tämä ”woke-homo-loputon määrä sukupuolia” vatkaus todella joku ohimenevä juttu vai kasvava ilmiö.
Huolestuttavan paljon se on saanut jalansijaa kun jo kouluissa Usassa opetetaan lapsia tähän. Muka pieni ryhmä, mutta älytön voima levittäytyä ja päästä rakenteisiin.

Minua ei wokettaminen huolestuta pätkääkään. Woke-sanasta tulee mieleeni wokkipannu. Herkullinen sekoitus vihanneksia ja muuta hyvää.
Viikonlopun Hesarissa on juttu suomalaisesta toimittajasta Amerikassa. Hän sanoo, että kokee elämässään jonkin verran kummastelua parisuhteestaan. Yli 90-vuotias isoäiti oli sanonut, että hyvä kun löysit hyvän puolison etkä huonoa miestä.
Ei sukupuolella ole mitään väliä. Niin ajattelen ja that’s it.
Ei tällä palstalla kannata väntää kättä mistään asiasta.
Luin ketjun, johon olin kommentoinut reilu vuosi sitten. Viestiini oli kommentoitu tylysti lyhyesti: Selvä keharitapaus. Muissa ketjuissa on ollut samantyylistä tylytystä.
Jatkakaa arvon ladyt maailmanparannustanne. Ruutuaikaani säästyy rutkasti, kun keskityn muihin asioihin. Tänään on huikean kaunis sää. Oli ihana käydä asioilla ja kävelyllä. Ilokseni en joutunut tänään hämmentäviin tilanteisiin. Ehkä osasin pukeutua mahdollisimman huomaamattomasti.

Minua ei wokettaminen huolestuta pätkääkään. Woke-sanasta tulee mieleeni wokkipannu. Herkullinen sekoitus vihanneksia ja muuta hyvää.
Viikonlopun Hesarissa on juttu suomalaisesta toimittajasta Amerikassa. Hän sanoo, että kokee elämässään jonkin verran kummastelua parisuhteestaan. Yli 90-vuotias isoäiti oli sanonut, että hyvä kun löysit hyvän puolison etkä huonoa miestä.
Ei tällä palstalla kannata vääntää kättä mistään asiasta.
Luin ketjun, johon olin kommentoinut reilu vuosi sitten. Viestiini oli kommentoitu tylysti lyhyesti: Selvä keharitapaus. Muissa ketjuissa on ollut samantyylistä tylytystä.
Jatkakaa arvon ladyt maailmanparannustanne. Ruutuaikaani säästyy rutkasti, kun keskityn muihin asioihin. Tänään on huikean kaunis sää. Oli ihana käydä asioilla ja kävelyllä. Ilokseni en joutunut tänään hämmentäviin tilanteisiin. Ehkä osasin pukeutua mahdollisimman huomaamattomasti.
Raikas ja kevyt wokki valmistuu pilkkomalla pannulle erilaisia kasviksia: paprika, porkkana, kesäkurpitsa, herkkusienet, paksoi ja erilaiset kaalit käyvät kaikki mainiosti wokin sekaan.
Wokkaa kasviksia vain hetki, jotta ne säilyttävät napakkuutensa. Jos kaipaat ruokaisuutta, lisää joukkoon rapeaksi paistettua tofua, oumphia, soijasuikaleita tai vaikkapa härkistä. Kasviswokki maistuu sellaisenaan tai riisin tai nuudeleiden kera.
(Ohje Anna-lehden nettisivulta.)

Ei tällä palstalla kannata väntää kättä mistään asiasta.

👍

Yhteistyössä