Rehellisyystesti naiset!

• Viestiketjun aloittaja rehti, reilu ja horjumaton
  • Ensimmäinen viesti
juups
Alkuperäinen kirjoittaja rehti:
Jos huomaisit kaupan kassalla, kun olet jo maksanut ostoksesi, että yksi pienen pieni esine (maksaa muutaman euron) epähuomiossa jäi kärryyn ja siis maksamatta. Myyjähän ei tietenkään sitä huomaa, eikä laitteetkaan piippaa. Ihan huoletta voisit huristella kärryinesi ja tavaroinesi kyseisen esineen kanssa ulos mutta miten toimisit tilanteessa? Maksaisitko esineen vai ottaisitko maksamatta, eihän sitä kukaan huomaisi?

Mulle on monesti käynyt suurin piirtein noin, eikä aina ole ollut kyse mistään halvoistakaan tavaroista. Kyllä mä olen joka ikinen kerta käynyt asian hoitamassa, en vois katella itseäni peilistä, jos jättäisin asioita tahallaan maksamatta.

Josa
Joo välillä jää kärryihin tavaraa varsinkin jos lapset mukana ja niiden vaatteita kärryissä. Ja en todellakaan maksa, jos myöhemmin huomaan jonkin tavaran unohtuneen maksaa. Mutta näin käy ehkä kerran vuodessa.

Juuri viime viikolla käännyin pihasta takaisin sisälle, kun tytön rattaisiin oli jäänyt 0,75? maksava mehupurkki. =)
En kyllä uudelleen jonottanut vaan maksoin sen siitä kassan vierestä, kun kassalla oleva asiakas oli saanut omansa maksettua.

Yhteistyössä