Rehellisyystesti naiset!

  • Viestiketjun aloittaja rehti, reilu ja horjumaton
  • Ensimmäinen viesti
rehti, reilu ja horjumaton
Jos huomaisit kaupan kassalla, kun olet jo maksanut ostoksesi, että yksi pienen pieni esine (maksaa muutaman euron) epähuomiossa jäi kärryyn ja siis maksamatta. Myyjähän ei tietenkään sitä huomaa, eikä laitteetkaan piippaa. Ihan huoletta voisit huristella kärryinesi ja tavaroinesi kyseisen esineen kanssa ulos mutta miten toimisit tilanteessa? Maksaisitko esineen vai ottaisitko maksamatta, eihän sitä kukaan huomaisi?
 
Lunatic
Olen sekä huristellut kärryyn jääneen jutun kanssa ulos, sekä myös ilmottanut kassalle. Eli oon ollut sekä rehellinen että epärehellinen.
Mulla on jäänyt tosi monesti kärryihin jotain. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:
no en maksanut kaljalaatikkoa viimeks tossa kaupassa. sanoin kassaneidille et tälläinen kanssa ja hän nyökkäs mutta loppusummassa en sitä hintaa nähnyt, ja en tosiaan palannut takaisin :D
No, tässä tilanteessa en varmaan itekkään maksais, jos oon kerran sanonu niin ei mun mielestä tartte useempaan kertaan. Mutta ainoastaan jos oisin jo lähtenyt kaupasta kun tajuan asia.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:
no en maksanut kaljalaatikkoa viimeks tossa kaupassa. sanoin kassaneidille et tälläinen kanssa ja hän nyökkäs mutta loppusummassa en sitä hintaa nähnyt, ja en tosiaan palannut takaisin :D
No, tässä tilanteessa en varmaan itekkään maksais, jos oon kerran sanonu niin ei mun mielestä tartte useempaan kertaan. Mutta ainoastaan jos oisin jo lähtenyt kaupasta kun tajuan asia.
Siskon ukko on harrastellut pari kertaa sitä että kaupassa ottaa kaljakorin kärryjen alle, ja huristelee vaan sen kanssa ulos maksaen vaan muista ostoksista. On me siinä siskon kanssa päätä pyöritelty ja saarnattu, mutta se vaan naureskelee. Hunsvotti. :xmas:
 
narsku
Jos tuote on unohtunut ostoskärryihin tai lastenvaunuihin, niin maksan, koska silloin se olisi ollut oma vikani. Mutta jos tuote on mennyt kassahihnalta, eikä myyjä ole sitä koneelle lyönyt, en palaa maksamaan tuotetta. Silloinhan se oli myyjän vika.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:
no en maksanut kaljalaatikkoa viimeks tossa kaupassa. sanoin kassaneidille et tälläinen kanssa ja hän nyökkäs mutta loppusummassa en sitä hintaa nähnyt, ja en tosiaan palannut takaisin :D
No, tässä tilanteessa en varmaan itekkään maksais, jos oon kerran sanonu niin ei mun mielestä tartte useempaan kertaan. Mutta ainoastaan jos oisin jo lähtenyt kaupasta kun tajuan asia.
Siskon ukko on harrastellut pari kertaa sitä että kaupassa ottaa kaljakorin kärryjen alle, ja huristelee vaan sen kanssa ulos maksaen vaan muista ostoksista. On me siinä siskon kanssa päätä pyöritelty ja saarnattu, mutta se vaan naureskelee. Hunsvotti. :xmas:
tämähän on vanha kikka..Laitetaan kärryjen koriin kukkamultasäkki ja alle kaljakori ja näytetään vaan säkkiä myyjälle...

 

Yhteistyössä