Rehellisesti: Onko rakastelu tärkeää avioliitossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehesi on luultavasti kyllästynyt sinuun jos noin käy.. Me oltiin ex miehen kans kyllästyneitä jo toisiimme, miehellä alkoi kans tuo "lerpahtaminen" kesken kaiken. Itsellä kans kostumis ongelmia, jos ei toinen yhtään nappaa enää..

mä en koe seksiä kauheen tärkeenä. mutta kun se kerran sinua vaivaa niin sano miehellesi että kun ongelma selkeästi on niin hankkisi siihen apua. ongelman paisuessa parisuhteeseenne voi tulla lisää ongelmia, mutta kun tuon saatte ratkottua niiin pääsette ihan uusiin ulottuvuuksiin.

Seksi ei ole tärkeää, en edes muista milloin ukkoni kanssa viimex harrastettu.. oliskohan v. 2005 tai jotain.. Kun lapset tehty, seksi turhaa energian tuhlausta, ennemmin katon tv:tä illalla lasten mentyä nukkumaan, kun saa omaa aikaa, kuin sekstailen.

Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Miehesi on luultavasti kyllästynyt sinuun jos noin käy.. Me oltiin ex miehen kans kyllästyneitä jo toisiimme, miehellä alkoi kans tuo "lerpahtaminen" kesken kaiken. Itsellä kans kostumis ongelmia, jos ei toinen yhtään nappaa enää..

Niin, tätäkin olen miettinyt, mutta miksi mieheni meni kanssani naimisiin ja miksi alusta asti ongelma on ollut sama...

Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
Seksi ei ole tärkeää, en edes muista milloin ukkoni kanssa viimex harrastettu.. oliskohan v. 2005 tai jotain.. Kun lapset tehty, seksi turhaa energian tuhlausta, ennemmin katon tv:tä illalla lasten mentyä nukkumaan, kun saa omaa aikaa, kuin sekstailen.

häääääähhhh!! ihan tosi? vuonna 2005??? mites miehes tilanteeseen tyytyy?? mä en ikimaailmassa vois olla parisuhteessa harrastamatta seksiä. silloin ymmärrän pitkän selibaatin jos ei ole parisuhteessa, mutta että pariskunta ei harrasta seksiä niin huhhuh.

Miehelläni on myös erektio-ongelmia, mutta minulla on aivot ja kädet sekä varaa ostaa ihan kuule rasvatuubi ja sillä mä voitelen meidät ihan mukavan liukkaiksi ja sitten asetumme kylkiasentoon, vartalot 90 asteen kulmassa, mies kyljellään ja minä selällään. Saan helposti peniksen vaginaan ja kyllä se hommaa jatkaessa erektoituu milloin minkin verran. Olemme harkinneet pistoshoitoa, mutta ei sitä vielä ole tarvittu, vaikka paljon on puhuttu. Nyt kun olen tällaiseen seksitapaan tottunut, tuntuisi aika väkivaltaiselta tunkea sisääni iso kova mela.

Alkuperäinen kirjoittaja whaaaaaat??:
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:

häääääähhhh!! ihan tosi? vuonna 2005??? mites miehes tilanteeseen tyytyy?? mä en ikimaailmassa vois olla parisuhteessa harrastamatta seksiä. silloin ymmärrän pitkän selibaatin jos ei ole parisuhteessa, mutta että pariskunta ei harrasta seksiä niin huhhuh.

En ole miehen mielipidettä kysynyt, itseäni ei vaan huvita, ei siinä sen kummempaa.. On parempaakin tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin, tätäkin olen miettinyt, mutta miksi mieheni meni kanssani naimisiin ja miksi alusta asti ongelma on ollut sama...

Jos hän ajatteli kuin minä kun aloin ex-miehen kanssa, että täytyy tässä kai alkaa perhettä perustaa, kun jo 24 -vuotias oli, otin sit ekan miehen, eikä se napannut muakaan alusta asti..

Mulle seksi ei oo tärkeetä. En ole koskaan ollut seksuaalinen tyyppi. Nautin seksistä silloin, kun sitä harrastetaan, mutta en ole koskaan tuntenut himoa. Mies on onneksi vuosien myötä vähitellen tyytynyt tähän. Monta kuukautta menee ilman. Mä voisin olla vuosiakin ilman, olen ollutkin ennen miestäni, mutta sen verran myönnyn, että toinen edes joskus saa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle:
Olemme harkinneet pistoshoitoa,.

Nuo pistoshoidot ei kuulemma muuta tilannetta miksikään....Kannattee suoraan ottaa pillereitä jos siihen tilanteeseen joudutte :wave:

Mun ukolla ei pillerit auttaneet. Olen toi pari viestiä aikaisempi "ap:lle"

Alkuperäinen kirjoittaja Harmautuneena:
Mulle seksi ei oo tärkeetä. En ole koskaan ollut seksuaalinen tyyppi. Nautin seksistä silloin, kun sitä harrastetaan, mutta en ole koskaan tuntenut himoa. Mies on onneksi vuosien myötä vähitellen tyytynyt tähän. Monta kuukautta menee ilman. Mä voisin olla vuosiakin ilman, olen ollutkin ennen miestäni, mutta sen verran myönnyn, että toinen edes joskus saa. :D

Miksi ihmeessä sä menit naimisiin??? Mä en tollasena olis sit ikinä mennyt!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hm...:

Nuo pistoshoidot ei kuulemma muuta tilannetta miksikään....Kannattee suoraan ottaa pillereitä jos siihen tilanteeseen joudutte :wave:

Ahaa,no ainahan ne vaikuttaa eri ihmisiin eritavalla =) Mun tutulla ei taas nuo pistoshoidot auttaneet mutta pillerit kylläkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja hm...:

Ahaa,no ainahan ne vaikuttaa eri ihmisiin eritavalla =) Mun tutulla ei taas nuo pistoshoidot auttaneet mutta pillerit kylläkin =)

Mielenkiintoista, sittenhän me voitaisiin niitä pistoksia tosiaan kokeilla, kun tahdotaan kovaa kamaa, mut on tää jotenkin ihan kiva vaihe tämäkin - saattaa vaikuttaa oudolta.

Alkuperäinen kirjoittaja normaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmautuneena:

Miksi ihmeessä sä menit naimisiin??? Mä en tollasena olis sit ikinä mennyt!!!
Mulle avioliitto on muutankin kuin seksiä. Enhän mä nyt yksin halua elää, vaikken seksistä ole kiinnostunut. Ja kyllä mussa jotain hyvää täytyy olla miehenkin mielestä, kun on vielä tossa rinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
On se hyvin tärkeää, ja varmasti myös miehelleni, joten yhdessä tälläiseen apua haetaan sitten kun se aika tulee, jos tulee... ja jos ei apu auta, niin sitten keksitään jotain muita tapoja korvaamaan tämän osa-alueen puute.
Näin ajattelen minäkin!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos hän ajatteli kuin minä kun aloin ex-miehen kanssa, että täytyy tässä kai alkaa perhettä perustaa, kun jo 24 -vuotias oli, otin sit ekan miehen, eikä se napannut muakaan alusta asti..

No onneksi meillä ihan eri tilanne:)

Meillä rakastelu on tärkeä osa parisuhdetta mutta ei sen tärkein osa. Siksi ollaan hyväksytty ettei siihen aina ole halua/voimia/mahdollisuutta mutta se ei ole mikään maailmanloppu. Ja meillä ainakin menee jotenkin sykleittäin tuo innokkuus, välillä on pidempiä "kuivia kausia" ja joskus taas on aktiivisempaa.

Yhteistyössä