Rehellisesti, oletteko lopettaneet alapään sheivaamisen?

  • Viestiketjun aloittaja Puhdas ja natu
  • Ensimmäinen viesti
Puhdas ja natu
Iän myötä tai sen myötä, että "muoti-ilmiönähän" se on mennyt ohi. Enää ei niin paljon faniteta karvatonta alapäätä vaan kaikenlainen hyvä luomu on pop.

Siis oletko valaistunut ja lopettanut sheivailun?
 
"Minni"
Mä en oo pariin vuoteen ajellut millään alapäätäni. Oon kaunis ja mies tykkää primitiivisestä menosta makuuhuoneessa joten olen rohkeasti mennyt myös uimahalliin näyttämään mallia edelläkävijänä asiassa.
 
"a p"
[QUOTE="ella";29865248]entäs jos se ei ole enää ollenkaan muodikasta enää 10v:n päästä?[/QUOTE]

saati kun se ei oo hygieninen eikä naisellinen :/ semmonen kalkkunatoosa
 
Karvanatsi
[QUOTE="ella";29865248]entäs jos se ei ole enää ollenkaan muodikasta enää 10v:n päästä?[/QUOTE]

Asia ei minua kiinnosta ja mies ainakin on ihan villinä. Laseroinnin jälkeen iho ei ole millään tavoin kalkkunannahkaa, vaan yhtä sileä kuin muukin iho. Vaati kuusi aleksandrriittilaseroitia ja muutamat vaaleammat karvat hoidettiin neulaamalla ihan kosmetologilla. On aina siisti, puhdas ja hyvännäköinen.
 
Vierasmiess
Asia ei minua kiinnosta ja mies ainakin on ihan villinä. Laseroinnin jälkeen iho ei ole millään tavoin kalkkunannahkaa, vaan yhtä sileä kuin muukin iho. Vaati kuusi aleksandrriittilaseroitia ja muutamat vaaleammat karvat hoidettiin neulaamalla ihan kosmetologilla. On aina siisti, puhdas ja hyvännäköinen.
Posliini ei ole puhdas eikä siisti koska alapäästä on poistettu karvat jotka suojaavat paikkoja.
 
Enpä siisti juuri muuta kuin bikinirajat, koska mua inhottaa kun karvat tursuilee pikkareiden reunojen yli. Karvojen takaisin kasvu kuitenkin aiheuttaa usein kutinaa, joten bikinirajaa enempää ei tulisi mieleenkään sheivata.
 
"poslari"
Hyvä jumala en! Ei tippuisi seksiä eikä ainakaan suuseksiä enää ollenkaan, sen verran karvainen olen kuitenkin luomuna, että keskiverto mieskin jää kakkoseksi. Laita siinä sitten hepeniä päälle kun näytät transvestiitilta.
 
viera.s
Oon joo. Lapsen syntymän jälkeen oli muut asiat mielessä, ei jaksanut tuollaiseen panostaa ja sitten kun olen pari kertaa kokeillut, niin kutina on ollut niin hirveää, että olen ollut todella helpottunut kun olen saanut karvat kasvatettua taas ei-kutittavaan pituuteen. Jännä kyllä, ei kutina ollut aiemmin ainakaan tuossa määrin ongelma, ehkä siihen karaistui ja toisaalta joskus sitä viitsi ajella päivittäin. Nykyään ei jaksaisi, joten antaa olla naturellina sitten vaan, koska se sänki on kyllä kaikista kamalin vaihtoehto.
 
"ffff"
Asia ei minua kiinnosta ja mies ainakin on ihan villinä. Laseroinnin jälkeen iho ei ole millään tavoin kalkkunannahkaa, vaan yhtä sileä kuin muukin iho. Vaati kuusi aleksandrriittilaseroitia ja muutamat vaaleammat karvat hoidettiin neulaamalla ihan kosmetologilla. On aina siisti, puhdas ja hyvännäköinen.
Ei varmasti ole suomalainen mies. Mistä muslimimaasta olet sen raijjannut :D
 
"poslari"
[QUOTE="vierailija";29865942]En mä ole sitä ikinä aloittanutkaan. Mun mielestä ihmisillä, jotka nyppii alapääkarvojaan jatkuvasti, on liikaa aikaa.[/QUOTE]

Onpas omituinen väite. Tai kai meillä on liikaa aikaa kun panostetaan liki päivittäin seksielämäämme, terveyteemme ja ulkonäköömme sen sijaan, että tekisimme vain ja ainoastaan kaikkea tylsää, vakavaa ja yleishyödyllistä hauskanpidon ja nauttimisen sijaa . Meneehän siihen se.. mitä, max 10min pari-kolme kertaa viikossa jos sheivaa ja max tunti kuukaudessa jos sokeroi. Jos sen vertaa ei aikaa saisi hankittua, niin on ajankäytössä pahoja ongelmia.
 
fffff
En sheivaa enää muutaku bikinirajat. En vaan saa aikaan nättiä posliinia. Vaan siitä tulee sellainen broileri näppy sänki tussu. Ihan sama millä höylällä poistaa. Sänki on jo aamulla... Sokeroinnilla ei lähe ku hennot karvat. Mun karvat on pirun lujasti kiinni.
 
"a p"
[QUOTE="poslari";29865968]Onpas omituinen väite. Tai kai meillä on liikaa aikaa kun panostetaan liki päivittäin seksielämäämme, terveyteemme ja ulkonäköömme sen sijaan, että tekisimme vain ja ainoastaan kaikkea tylsää, vakavaa ja yleishyödyllistä hauskanpidon ja nauttimisen sijaa . Meneehän siihen se.. mitä, max 10min pari-kolme kertaa viikossa jos sheivaa ja max tunti kuukaudessa jos sokeroi. Jos sen vertaa ei aikaa saisi hankittua, niin on ajankäytössä pahoja ongelmia.[/QUOTE]
Mitä kohtaa itsensä hoitamisesta toi karvojen repiminen sitten edustaa?

Onhan alapää paljon eroottisempi karvoineen!
 
opiuiyuiuyiu
En ole enkä lopeta pitkään aikaan. En tykkää itse yhtään puskasta, miehelle se on ihan sama millanen mun karvoitus on. Korkeintaan viikon olen ajelematta, sillon jo ällöttää karvoitus.
 

Yhteistyössä