REHELLISESTI: Mistä tai kenelle SINÄ olet kateellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä hetkellä niille jotka osaa purkaa stressiä jotenkin ilman että yöunet ja hyvinvointi kärsii. ja niille joilla on joku kenelle voi halutessaan kertoa kaiken mitä päässä liikkuu. mistä löytäisin semmosen? anyone..? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26256068:
Tällä hetkellä niille jotka osaa purkaa stressiä jotenkin ilman että yöunet ja hyvinvointi kärsii. ja niille joilla on joku kenelle voi halutessaan kertoa kaiken mitä päässä liikkuu. mistä löytäisin semmosen? anyone..? :snotty:

Mie voin terapoida, jos maallikko siihen kelpaa. Stressiä puran itse raskaalla liikunnalla. Eilinen kovempi salitreeni johti erittäin hyviin 7,5 tunnin uniin, joka on varmaan 2-3 tuntia enemmän kuin viimeisen kuukauden aikana keskimäärin.

Mie voin terapoida, jos maallikko siihen kelpaa. Stressiä puran itse raskaalla liikunnalla. Eilinen kovempi salitreeni johti erittäin hyviin 7,5 tunnin uniin, joka on varmaan 2-3 tuntia enemmän kuin viimeisen kuukauden aikana keskimäärin.

tää vaatisi ehdottomasti yyveetä. :p tää mun stressi tuntuu kropassa koko ajan. oksettaa, ahistaa, yöllä en saa unta, aamulla ei väsytä...

Myönnän olevani todella kateellinen ihminen. Välillä tunnen piston sydämessäni, kun olen oikeasti todella onnekas kuitenkin. Minulla on tässä ja nyt ihan kaikki mikä on OIKEASTI tärkeää, mutta...

Myönnän olevani kateellinen mm kälylleni hänen laihuudestaan ja itsekuristaan. Me olemme aika surullinen näky yhteisillä sukujuhlilla. Käly hoikka, urheilullinen ja tyylitajuinen. Minä huonosti pukeutuva ylipainoinen kasa :(.

Olen kateellinen myös yhdelle tuttavalleni, jolla on KAIKKI. Citymaasturista lähtien. Itse köröttelen kuppaisella ruostuneella autolla ja ostelen vaatteeni kirpputorilta venyttäen penniä tilipäivinä jatkuvasti.
Tuttavani shoppailee luottokortti vinkuen hintalappuun jatsomatta Gantia ja Burberryä :(.

Plus että olen kateellinen yhdelle tutulleni, jonka mies tienaa ihan tolkuttoman hyvin. He matkustelevat paljon ulkomailla, ajavat uudenkarhealla autolla ja ovan niin umelmapari oloisia kuin olla ja saattaa.

Tässäpä näitä :ashamed:...

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26256068:

mä olen huomannut myös että, liikunalla on erittäin hyvä vaikutus stressiin ja toisinaan kuppi kahvia ja hyvä musiikki on hyväksi myös. niin ja hieronta jos on joku siihen hommaan=)

Joskus, kuten juuri tänään, olen kateellinen naisille joilla on romanttinen ja sillä tavalla huomioonottava mies. Yleensä arvostan omani ominaisuuksia yli tuon, mutta tämmöisiä päiviä tosiaan on joskus, tuntuvat osuvan koko lailla merkkipäivien lähistölle :D.

Työssäni, joka on kilpailuhenkistä, tulee kateuden tunteita toisten menestyksestä. En pidä siitä yhtään (itsessäni siis) ja yritän kehittää luonnettani paremmaksi.

Yhteistyössä