?
??
Vieras
Miehen tulot: 30 000e/vuosi + omaisuutta satojen tuhansien edestä
Minun tulot tällä hetkellä opiskelijana : 300e/kk
mies maksaa
- vuokran
- isoimmat laskut
- isoimmat ruokaostokset
minä maksan
- vauvan vaatteet, vaipat, yleensä ruuat
- lääkärikäynnit
- ruokaostoksista ainakin 1/3
- olen ottanut opintolainaa jotta minulla on varaa ostaa itselleni jotain vaatetta
- jos jotain haluaa ostaa kotiin niin miestä ei kiinnosta
kotitöissä
- minä pesen aina pyykit
- minä kokkaan 2/3 kerroista, mies ehkä 1/3
- minä siivoan 95%:sti, mies joskus ruinaamisen jälkeen imuroi
sanomattakin selvää, niin meillä on eri tilit, yksi yhteinen lapsi. olen ehdottanut että avataan tili, jonne laitetaan prosentuaalisesti saman verran rahaa, mutta miehelle se ei käynyt, "tämä nykyinen systeemi on hyvä". Naimisiin mies ei haluakaan, vaikka aiemmin itse kosi.
kun miehelle yrittää kertoa että tämä ei tunnu reilulta, niin mies jyrähtää että hän sentään maksaa asumisen, että mun pitäis pitää turpani kiinni... ja tosiaan haukkuu mut sitten ihan lyttyyn, eli keskustelu turhaa...
??
Minun tulot tällä hetkellä opiskelijana : 300e/kk
mies maksaa
- vuokran
- isoimmat laskut
- isoimmat ruokaostokset
minä maksan
- vauvan vaatteet, vaipat, yleensä ruuat
- lääkärikäynnit
- ruokaostoksista ainakin 1/3
- olen ottanut opintolainaa jotta minulla on varaa ostaa itselleni jotain vaatetta
- jos jotain haluaa ostaa kotiin niin miestä ei kiinnosta
kotitöissä
- minä pesen aina pyykit
- minä kokkaan 2/3 kerroista, mies ehkä 1/3
- minä siivoan 95%:sti, mies joskus ruinaamisen jälkeen imuroi
sanomattakin selvää, niin meillä on eri tilit, yksi yhteinen lapsi. olen ehdottanut että avataan tili, jonne laitetaan prosentuaalisesti saman verran rahaa, mutta miehelle se ei käynyt, "tämä nykyinen systeemi on hyvä". Naimisiin mies ei haluakaan, vaikka aiemmin itse kosi.
kun miehelle yrittää kertoa että tämä ei tunnu reilulta, niin mies jyrähtää että hän sentään maksaa asumisen, että mun pitäis pitää turpani kiinni... ja tosiaan haukkuu mut sitten ihan lyttyyn, eli keskustelu turhaa...
??