Mitäs meinaakaan jos puuttuu toisesta polvesta kokonaan se refleksi? Osaakos joku viisas palstalainen kertoa.. B)
Mulla ei oikee jalka ota eteen vaikka kuinka koputtelis.. Onks se vaarallista..?Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Eikö sulla jalka jojota jos mä isken sua vasaralla polveen?
höh, et vaan saa lyötyä oikeaan kohtaan! älä huoli, kyllä sulla silti siinä refleksit pelaaAlkuperäinen kirjoittaja Jara:Mulla ei oikee jalka ota eteen vaikka kuinka koputtelis.. Onks se vaarallista..?Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Eikö sulla jalka jojota jos mä isken sua vasaralla polveen?
On ne ennen totellu.. :snotty: Jos mä vaan sitten nappaan väärään kohtaan. Siitä on vuosia, kun tohtori ne on kattonu.Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:höh, et vaan saa lyötyä oikeaan kohtaan! älä huoli, kyllä sulla silti siinä refleksit pelaaAlkuperäinen kirjoittaja Jara:Mulla ei oikee jalka ota eteen vaikka kuinka koputtelis.. Onks se vaarallista..?Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Eikö sulla jalka jojota jos mä isken sua vasaralla polveen?
ai, no kai siin voi olla joku hermostollinen häiriö.... toivottavasti nyt ei kuiteskaan mitään pahempaa hommaa... :|Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mulla ei lääkäri kyllä saanu pelaamaan toisen jalan refleksejä... :ashamed: