REDUCTIL-KÄYTTÄJIÄ???

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Miten on mennyt? Kuinka usein punnitsette? Ite oon syönyt hurjat 2 päivää ja oon huomannut etten sellaisia määriä syö nyt kun ennen.

tänään mm.
aamupala 1 karjalanpiirakka ja kahvi,
päivällä lasten lasagnettepurkki (intohimoni maustettuna herbamarella)
välipalana jätski
illemmalla kaalilaatikkoa n.1.5dl
nyt illalla 1 leipä ja puoli litraa fruitya.

:)

ja mulla tavoitteena -30kg :/
 
ok
no, jos on tahdonvoimaa tarpeeks, pystyy säännöstelemään ilman kaikenmaailman juttuja. ite ainakin olen onnistunut, tänään en ole syönyt mitään, eikä ole edes nälkä
 
Yksvaan
Mulla menossa jo toinen pkt.

Ekan kanssa (10mg) alkuun lähti ihan kivasti, ekat 4 viikkoo tais olla 6 kg. Nyt on ollu hidasta...
Viime viikolla aloitin 15 mg, mutta ei se tunnu tehoavan juurikaan. Tai tehoo, nälkä ei oo enkä mielestäni syö juurikaan mutta paino menee hitaasti. Yhteensä nyt taitaa olla joku 8 kg.
Tänään kävin punnituksessa ja verenpainemittauksessa. Eli onkohan nyt menossa 10. viikko
 
vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Mulla menossa jo toinen pkt.

Ekan kanssa (10mg) alkuun lähti ihan kivasti, ekat 4 viikkoo tais olla 6 kg. Nyt on ollu hidasta...
Viime viikolla aloitin 15 mg, mutta ei se tunnu tehoavan juurikaan. Tai tehoo, nälkä ei oo enkä mielestäni syö juurikaan mutta paino menee hitaasti. Yhteensä nyt taitaa olla joku 8 kg.
Tänään kävin punnituksessa ja verenpainemittauksessa. Eli onkohan nyt menossa 10. viikko
tosi kivasti.

mulla kans toi 10mg kuukauden ja sit katotaan jos siihen 15mg siirryn..
 
Reductilisti
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
no, jos on tahdonvoimaa tarpeeks, pystyy säännöstelemään ilman kaikenmaailman juttuja. ite ainakin olen onnistunut, tänään en ole syönyt mitään, eikä ole edes nälkä
Minulla ei ollut sitä tahdonvoimaa, laihdutusyrityksiä on ollut vaikka kuinka. En kai Reductilia söisikään, jos laihdutus onnistuisi muutenkin.

Minä olen syönyt Reductilia nyt 2kk, paino tippunut 10 kg. Punnitsen kerran viikossa. Yritän syödä säännöllisesti 5 krt vuorokaudessa, pienempiä annoksia kuin ennen ja enemmän kasviksia. Eikä herkkuja. Liikuntaa olen yrittänyt lisätä, lähinnä pidempiä lenkkejä koiran kanssa. Olen niin onnellinen että paino on alkanut tippua, pudotettavaa yhteensä n. 35 kg :)
 
vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja Reductilisti:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
no, jos on tahdonvoimaa tarpeeks, pystyy säännöstelemään ilman kaikenmaailman juttuja. ite ainakin olen onnistunut, tänään en ole syönyt mitään, eikä ole edes nälkä
Minulla ei ollut sitä tahdonvoimaa, laihdutusyrityksiä on ollut vaikka kuinka. En kai Reductilia söisikään, jos laihdutus onnistuisi muutenkin.

Minä olen syönyt Reductilia nyt 2kk, paino tippunut 10 kg. Punnitsen kerran viikossa. Yritän syödä säännöllisesti 5 krt vuorokaudessa, pienempiä annoksia kuin ennen ja enemmän kasviksia. Eikä herkkuja. Liikuntaa olen yrittänyt lisätä, lähinnä pidempiä lenkkejä koiran kanssa. Olen niin onnellinen että paino on alkanut tippua, pudotettavaa yhteensä n. 35 kg :)
WAU!! onnea kympistä :)

mulla on se etten jaksa liikkua, lonkkaan ottaa ja happi loppuu. no, ehkä tää tästä.
 
Yksvaan
Joo, mut mulla on massaa mistä ottaa, joten siihen nähden hidasta.
Eilen esim pieni ruisleipä kinkulla, juustolla
jogurtti ja illalla turkkilaista mehukeitolla.
Tänään muuten sama, mutta tuon turkkilaisen korvasin vajaalla (pienellä pussilla) chipsejä.
Juhlin kun mies ja lapset pois.

Mut ekaa kertaa tietää mitä joku tarkoittaa kun sanoo että ei elä syödäkseen vaan syö eläkseen.
 
vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Mut ekaa kertaa tietää mitä joku tarkoittaa kun sanoo että ei elä syödäkseen vaan syö eläkseen.
aivan :)

Onko muuten sivuvaikutuksia? Mulla oli heti ekana yönä unettomuus-heräsin varmaan tunnin välein nukahtamislääkkeenkin kanssa. Nyt särkee päätä, muuta en oo viel huomannut.
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Mut ekaa kertaa tietää mitä joku tarkoittaa kun sanoo että ei elä syödäkseen vaan syö eläkseen.
aivan :)

Onko muuten sivuvaikutuksia? Mulla oli heti ekana yönä unettomuus-heräsin varmaan tunnin välein nukahtamislääkkeenkin kanssa. Nyt särkee päätä, muuta en oo viel huomannut.
Nukuin 3 tuntia viime yönä ja olen ollut hieman masentunut.
Joten niitäkin on.
 
reduja
On kyllä mahtava tuote. Itse söin muutaman kuukauden laihduttamisen alussa reduja että pääsin alkuun. Nyt -35kg ja raskauduin ensi yrittämällä. Sitä ennen vauva yritystä oli 3 vuotta.

Lääkäri kirjoittaa joo reseptin jos ei ole mielenterveys ongelmia ja painoindeksi on yli 30. Redut on tosi kalliita ja maksaa n.60e/28 kapselia. Kela korvaa jos sinulla on jotakin "ylipaino" sairauksia. Esim. diabetes.
 

Yhteistyössä