Red flags ja treffailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia ns. red flageista tapailuvaiheessa. Millaisia kokemuksia teillä on ja mitä teitte asialle? Jatkoitteko silti tapailua?

Tämä tuli mieleen, kun olen tapaillut miestä, joka vitsin varjolla aina kyselee, että moniko pyyti mua tänään ulos tai moniko tuli töissä juttusille.
Herää ajatus, että kuinka vitsiä tuo on ja mitä tälläinen kysely olisi ihan parisuhteessa sitten.

Kiinnostaisi kuulla kokemuksia ns. red flageista tapailuvaiheessa. Millaisia kokemuksia teillä on ja mitä teitte asialle? Jatkoitteko silti tapailua?

Tämä tuli mieleen, kun olen tapaillut miestä, joka vitsin varjolla aina kyselee, että moniko pyyti mua tänään ulos tai moniko tuli töissä juttusille.
Herää ajatus, että kuinka vitsiä tuo on ja mitä tälläinen kysely olisi ihan parisuhteessa sitten.

Onks red flagsit niinkun menkat?

Jos siitä kyselystä nousee epäilys, niin sitten se ei välttämättä ole ihan normaalia. Aina ihminen ei tietenkään aavista oikein, mutta varsin usein intuitio osuu ihan nappiin. Eli tässä tapauksessa varmaan ajattelet, että minkälainen mustasukkainen vainoaja siitä tyypistä kuoriutuukaan, jos jatkatte pidemmälle. Tuollaiset ovat aika hankalia juttuja, mutta en ainakaan painaisi asiaa villaisella ennen kuin todisteita puolesta tai vastaan ilmenee. Eli ei niin, että rakkaudesta sokeana mennään parisuhdevankilaan.

Tosi hälyttävää, parasta edetä varovasti ja seurata tilannetta, lienee sairaalloisen mustasukkainen. Tiedän hyvin erään vastaavan tapauksen, mies on vieläpä pahan luokan narsisti. Eroonhan se päätyi ja korkeasti koulutettu vaimo oli pitkään sairaslomalla, mies ajoi hänet pahaan henkiseen uupumukseen kuukausiksi. Toipui onneksi ajan kanssa.

Yhteistyössä