Käytiin krapulapäivän kunniaksi vetämässä pizzaa... Ruoka oli hyvää, ja sitä sai riittävästi, mutta... Miksi ihmiset ei riisu takkia syömisen ajaksi? Typerän näköistä, kun syödään takki päällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ulsteri:ja alentuvat vielä käymään jossain raxissa. Pientä rajaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Likaset hihat siinä pöydällä. :$
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Mä oon kyllä ap:n linjoilla. Musta takki päällä syöminen on tyhmää. Jos on kylmä niin kannattaa varmaan pysyä kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No täällä Raxissa ihmiset (?) syövät pizzoista vain keskustan, ja jättävät laidat syömättä. Kamalan näköistä sikailua.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Mä oon kyllä ap:n linjoilla. Musta takki päällä syöminen on tyhmää. Jos on kylmä niin kannattaa varmaan pysyä kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Mä oon kyllä ap:n linjoilla. Musta takki päällä syöminen on tyhmää. Jos on kylmä niin kannattaa varmaan pysyä kotona.
siis että laihat ja helposti palelevat eivät saa käydä ravintolassa.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Mä oon kyllä ap:n linjoilla. Musta takki päällä syöminen on tyhmää. Jos on kylmä niin kannattaa varmaan pysyä kotona.
siis että laihat ja helposti palelevat eivät saa käydä ravintolassa.
No äläpäs yleistä. Mä oon laiha enkä todellakaan palele sisätiloissa.