Ravintola Juuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon käyny. toooosi pieniä annoksia mut ihan ok makusia (aika erikoisia).

Vähän samaa mieltä minäkin. Minulla oli odotukset kamalan korkealla, enkä oikein tiedä että täyttyikö ne vai ei. Pitänee käydä vielä toisen kerran.

Tän mukaan Financial Times oli tykännyt:

http://www.mtv3.fi/uutiset/kulttuuri.shtml/arkistot/kulttuuri/2010/08/1167179

Siksihän minun odotukset olivat niin korkealla, kun kaikki lehdet ovat suitsuttaneet, valittu vuoden ravintolaksi jne.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Tän mukaan Financial Times oli tykännyt:

http://www.mtv3.fi/uutiset/kulttuuri.shtml/arkistot/kulttuuri/2010/08/1167179

Siksihän minun odotukset olivat niin korkealla, kun kaikki lehdet ovat suitsuttaneet, valittu vuoden ravintolaksi jne.
=)

Sitä pitää varmaan oppia maistelemaan eri tavalla. Kun perinteisestihän sitä on tottunut menemään ravintolaan jotain erikoisempaa. Jos nyt oikein ymmärsin niin Juuressa keskitytään vain perusmakuihin, tavallisiin kotimaisiin aineksiin.

En ole tuolla siis itse käynyt, kun en Helsingissä asu. Vähän saman tyyppinen Turussa on kai ravintola Mama. Ruoka oli kyllä hyvää, mutta hieman outoa oli lukea ruokalistaa, jossa oli vain kolme pääruokavaihtoehtoa: yksi kasvis, yksi liha, yksi kala.

Sitä pitää varmaan oppia maistelemaan eri tavalla. Kun perinteisestihän sitä on tottunut menemään ravintolaan jotain erikoisempaa. Jos nyt oikein ymmärsin niin Juuressa keskitytään vain perusmakuihin, tavallisiin kotimaisiin aineksiin.

En ole tuolla siis itse käynyt, kun en Helsingissä asu. Vähän saman tyyppinen Turussa on kai ravintola Mama. Ruoka oli kyllä hyvää, mutta hieman outoa oli lukea ruokalistaa, jossa oli vain kolme pääruokavaihtoehtoa: yksi kasvis, yksi liha, yksi kala.

Tarkennan vielä, että ruuan maussa ei ollut mitään vikaa, ja valinnanvaraakin oli enemmän kuin riittävästi. Vähän vaan jäi nälkä, siitä huolimatta että syötiin pitkän kaavan mukaan, eli se lähinnä on asia mikä oli vähän pettymys, kai.

Yhteistyössä