Ravintola joutui viharyöpyn kohteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ahaa. Entä se, että se teki koko aloituksen sen kuvittelemansa loukkauksen takia. Se ei siis meinaa mitään?
Ja miten se, että kuvittelisin jonkun loukkaantuneen, saisi minut uhriutumaan?
Ja miten suvakit liittyy tähän?
Tekikö aloituksen kuvittelemansa loukkauksen takia? vai oliko kyseessä kepeä heitto? Vitsi, loppukevennys? Aasinsilta, joka yhdisti avauksen kirjoittajan palstaminän muihin teksteihin ja loi yhteisöllistä kontekstia? Mielenkiintoisia juttuja.

Se nyt joka tapauksessa on selvää, että avauksen tarkoituksena ei ollut käydä tätä keskustelua, jota nyt käymme.

Mut jos rehellinen olen, niin joku vartaassa killunu possu, omena suussa, on aika jäätävä ilmestys...sit oon aina miettiny, että ylettääkö se hiiluksen lämpö sisäosiin ruhoa.

Miten semmonen esikäsitellään? Kai siitä poistetaan ensin sisäelimet? Kiva jos itse puhkaisee jonkun sappirakon tai peräsuolen siltä, kun kaapii lautaselle purtavaa.
Kyllähän niissä yleensä on maha auki. Ja lämpö riittää kyllä. Se on hidas kypsennysmetodi.

• Tykkää
Reactions: Echo
Tekikö aloituksen kuvittelemansa loukkauksen takia? vai oliko kyseessä kepeä heitto? Vitsi, loppukevennys? Aasinsilta, joka yhdisti avauksen kirjoittajan palstaminän muihin teksteihin ja loi yhteisöllistä kontekstia? Mielenkiintoisia juttuja.

Se nyt joka tapauksessa on selvää, että avauksen tarkoituksena ei ollut käydä tätä keskustelua, jota nyt käymme.
Miksi sitten jankkaat? Ja miten ne suvakit liittyi mihinkään?