rautalangasta jotain kivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloitteleva askartelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloitteleva askartelija

Vieras
olen jo katsellu netistä kuvia ja vinkkejä mut kaikki on niin vaikeita,ajattelin josko sydämet olis sit helppoja aloittaa.

oletteko te tehny rautalanka juttuja? millanen rautalanka olis hyvä? sen lisäks et se on sellasta mitä on helppo vääntää ja kääntää.Minkä paksuinen olis hyvä?
Tiimarin rautalanka oli aika huonon näköistä ja muutenki rumaa joten en ostanu mut kai sitä sit saa vaikka rautakaupasta.

ja niin olis kiva saada sellasta vanhan näköstä rautalankaa,onkohan sellasta missään kaupassa kun ei ole mitään vanhaa paikkaa mistä vois hakea(kierrätystä).

Sudenkorennon ja jotain sydämiä olen vääntänyt ja joskus meinasin et ois kiva tehdä perhonen, en oikein osaa sanoa minkä paksusia nuo nyt on olleet kun on ne tekstit jo paketeista hävinny. Priman rautapuolelta olen noita paksumpia ostanu ja olen mä niitä tiimarinkin lankoja käyttäny eikä niissä ole mitään vikaa musta ollu, tietty ne on aika ohuita et jos muotoon haluu jäävän niin tarttee vähän paksumpaa :)

juu olis kiva et se olis vähän paksumpaa et ei mee heti kättelyssä muodottomaksi ja pysyis kunnolla muodossaan.Kauhee hinku olis nyt tehdä ja koittaa mut en vaan oo löytäny mieluisaa rautalankaa.En jotenki tykkää niistä kullatuista tai hopeisista vaan pitäs olla sellasta"ruosteista".

rautakaupassa myydään erilaisia rautalankoja.
mä oon niillä värkänny vaikka ja mitä. enimmäkseen käytän niitä risutöihin, mutta ku risuja ei oo saatavilla, ni vääntelen rautalangasta.

8934_141549342977_671597977_2524077_2931954_n.jpg

tuossa on iso sydän ja sitte nuita pienempiä enkeli ja sydän.

Yhteistyössä