Raulin lapsi: ”Isällä kävi loistava munkki”. Rauli, 73, ja näyttelijä Lila, 32, ovat olleet parisuhteessa 4,5 vuotta. Yli 40 vuoden ikä ei haittaa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yle ”Ison ikäeron suhteet ovat tabu, johon ajatellaan liittyvän valtasuhteita ja vastenmielistä seksuaalisuutta. Kahden parin mielestä ulkopuolisten luulot ovat kaukana totuudesta.


Juttu tiivistettynä
Tämä on toimittajan tarkastama, tekoälyn tuottama tiivistelmä.
  • Ison ikäeron parisuhteita pidetään edelleen tabuna ja paine suhteeseen tulee usein ulkopuolelta. Kaksi paria kertoo, että heidän suhteisiinsa ovat läheiset suhtautuneet lämmöllä.
  • Teatteriohjaaja Rauli Jokelin, 73, ja näyttelijä Lila Lähde, 32, ovat olleet parisuhteessa 4,5 vuotta. Yli 40 vuoden ikäero ei haittaa: suhde on intohimoinen ja rakkaus kumpuaa yhteisestä kiinnostuksesta teatteriin ja kirjallisuuteen.
  • Pariskunta puhuu yhdessä kuolemastakin. He ovat sopineet, että jos Jokelin tarvitsee hoitoa, he eroavat.
  • Martta Kaatra, 44, ja Sauli Pelkonen, 30, tutustuivat pikatreffeillä. Kaatraa imartelee se, että nuori mies halusi hänet.
  • Pelkosen ei tarvinnut luopua isyyshaaveesta, vaikka hän avioitui itseään 14 vuotta vanhemman Kaatran kanssa. Parilla on viisivuotias tytär.”
 
Rakkaus ja yhteys ei mielestäni ikää katso.
Itsekin koen vetoa itseäni huomattavasti vanhempiin miehiin, mutta se johtuu myös siitä, että nykyajan miehet ovat mielestäni pilalla! Minun ikäisetkin ovat muuttuneet jopa femakoiksi!🤢
Herrasmiesmäisyys puuttuu ja se, että mies osaa ottaa perheen pään roolin.
Viehätyn miehestä VAIN jos hänellä on minulle paljon opetettavaa ja on erittäin varma itsestään, ja ottaa luonnostaan suojelijan roolin.
Esim. rakastin sitä kun Karvis aina suojasi minua: jos tuli äkkijarrutus autolla ja olin hantin paikalla, Karvis työnsi minua kädellä penkkiä vasten. Tai, kun ylitettiin tietä ja sieltä tulikin auto niin suojasi minua heti kädellään etten astunut tielle. Oli turvallinen ja hyvä olla hänen kanssaan. Lisäksi hän oli äärimmäisen fiksu ja viisas.❤

Onko tuollaisia miehiä nykyään edes montaa. En usko!😒
 
vierailija
Rakkaus ja yhteys ei mielestäni ikää katso.
Itsekin koen vetoa itseäni huomattavasti vanhempiin miehiin, mutta se johtuu myös siitä, että nykyajan miehet ovat mielestäni pilalla! Minun ikäisetkin ovat muuttuneet jopa femakoiksi!
Herrasmiesmäisyys puuttuu ja se, että mies osaa ottaa perheen pään roolin.
Viehätyn miehestä VAIN jos hänellä on minulle paljon opetettavaa ja on erittäin varma itsestään, ja ottaa luonnostaan suojelijan roolin.
Esim. rakastin sitä kun Karvis aina suojasi minua: jos tuli äkkijarrutus autolla ja olin hantin paikalla, Karvis työnsi minua kädellä penkkiä vasten. Tai, kun ylitettiin tietä ja sieltä tulikin auto niin suojasi minua heti kädellään etten astunut tielle. Oli turvallinen ja hyvä olla hänen kanssaan. Lisäksi hän oli äärimmäisen fiksu ja viisas.

Onko tuollaisia miehiä nykyään edes montaa. En usko!
Kasva aikuiseksi.
 
Yle ”Ison ikäeron suhteet ovat tabu, johon ajatellaan liittyvän valtasuhteita ja vastenmielistä seksuaalisuutta. Kahden parin mielestä ulkopuolisten luulot ovat kaukana totuudesta.


Juttu tiivistettynä
Tämä on toimittajan tarkastama, tekoälyn tuottama tiivistelmä.
  • Ison ikäeron parisuhteita pidetään edelleen tabuna ja paine suhteeseen tulee usein ulkopuolelta. Kaksi paria kertoo, että heidän suhteisiinsa ovat läheiset suhtautuneet lämmöllä.
  • Teatteriohjaaja Rauli Jokelin, 73, ja näyttelijä Lila Lähde, 32, ovat olleet parisuhteessa 4,5 vuotta. Yli 40 vuoden ikäero ei haittaa: suhde on intohimoinen ja rakkaus kumpuaa yhteisestä kiinnostuksesta teatteriin ja kirjallisuuteen.
  • Pariskunta puhuu yhdessä kuolemastakin. He ovat sopineet, että jos Jokelin tarvitsee hoitoa, he eroavat.
  • Martta Kaatra, 44, ja Sauli Pelkonen, 30, tutustuivat pikatreffeillä. Kaatraa imartelee se, että nuori mies halusi hänet.
  • Pelkosen ei tarvinnut luopua isyyshaaveesta, vaikka hän avioitui itseään 14 vuotta vanhemman Kaatran kanssa. Parilla on viisivuotias tytär.”
Linkki eräänlaiseen Setis-uutiseen jäi puuttumaan, kas tässä:

 
vierailija
vierailija
Rakkaus ja yhteys ei mielestäni ikää katso.
Itsekin koen vetoa itseäni huomattavasti vanhempiin miehiin, mutta se johtuu myös siitä, että nykyajan miehet ovat mielestäni pilalla! Minun ikäisetkin ovat muuttuneet jopa femakoiksi!
Herrasmiesmäisyys puuttuu ja se, että mies osaa ottaa perheen pään roolin.
Viehätyn miehestä VAIN jos hänellä on minulle paljon opetettavaa ja on erittäin varma itsestään, ja ottaa luonnostaan suojelijan roolin.
Esim. rakastin sitä kun Karvis aina suojasi minua: jos tuli äkkijarrutus autolla ja olin hantin paikalla, Karvis työnsi minua kädellä penkkiä vasten. Tai, kun ylitettiin tietä ja sieltä tulikin auto niin suojasi minua heti kädellään etten astunut tielle. Oli turvallinen ja hyvä olla hänen kanssaan. Lisäksi hän oli äärimmäisen fiksu ja viisas.

Onko tuollaisia miehiä nykyään edes montaa. En usko!
Pitäiskö mun tietää kuka hitto on tämä älyn jättiläinen Karvis joka kuvittelee voivansa pitää kädellä ihmisen paikoillaan hätäjarrutuksessa? Ei kuulosta kovin viisaalta kaverilta :D
 
Pitäiskö mun tietää kuka hitto on tämä älyn jättiläinen Karvis joka kuvittelee voivansa pitää kädellä ihmisen paikoillaan hätäjarrutuksessa? Ei kuulosta kovin viisaalta kaverilta
Olinhan minä turvavöissä, mutta se ei ollutkaan se pointti.

Viisaat miehet tietävät miten naisen saa tuntemaan turvaa. Pienilläkin eleillä ja asioilla.
 

Yhteistyössä