rauhottavat lääkeet ja raskaus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Hei mä pelkäsin kun olin viimeisellä viikolla , (synnytystä, ja en nukkunut yöllä ollenkaan en tie miks minulle autoi luontais kaupasta BACH kukkatippoja,magnesium ja sitten homeopatia,suositelen lämpimästi,käy homeopatisen luo,sielä melkein kaikki saa syödä raskauden aikana,ne auta tosi hyvin :hug: :hug:

mä taidan turvautua kuitenkin niihin lääkkeisiin, se ahdistus kun ei ole mitään pientä levottomuutta.. sitä paitsi mun oma mielipide on se että lääkeet on turvallisempia, koska niiden kehittelyä ja käyttöä valvotaan huomattavasti tarkemmin. mutta tähän on kenenkään turha puuttua, koska tämä on vain minun oma mielipiteeni.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja tanja:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=far00726

Ei sanota suoraan, ettei saa käyttää!!!

neuvolatäti luki jostain omasta oppaastaan ääneen mulle puhelimessa ja siinä oli perustelutkin vielä.

no aiemmin ei saanu syyä myöskään panacodia raskausaikana ja miunki neuvolatätillä oli semmoset ohjeet ettei saa määrätä. mutta sitte seuraavalla kerralla ku kävin niin se sano että ohjeet on muuttunu ja sitä saaki määrätä. keskustelu käytiin siis sen takia ku mie olin alkuraskauen kipuihin ottanu panacodia ennenku ees tiesin olevani raskaana, luulin menkkakivuiksi

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Hei mä pelkäsin kun olin viimeisellä viikolla , (synnytystä, ja en nukkunut yöllä ollenkaan en tie miks minulle autoi luontais kaupasta BACH kukkatippoja,magnesium ja sitten homeopatia,suositelen lämpimästi,käy homeopatisen luo,sielä melkein kaikki saa syödä raskauden aikana,ne auta tosi hyvin :hug: :hug:

mä taidan turvautua kuitenkin niihin lääkkeisiin, se ahdistus kun ei ole mitään pientä levottomuutta.. sitä paitsi mun oma mielipide on se että lääkeet on turvallisempia, koska niiden kehittelyä ja käyttöä valvotaan huomattavasti tarkemmin. mutta tähän on kenenkään turha puuttua, koska tämä on vain minun oma mielipiteeni.
minuakin ahdisti kovasti,mä ainakin lulen noin.Mutta musta tunttu että luontaistuoteet paljon turvallisempi kun lääket,ainakin Venjäjällä melkein jokainen nainen syö luontaistuoteet ja mun äitiki söi raskauden aikana ja ne kukka tippat voit käydä jopa imetyksen aikana ja mä luin sen kirjasta "ihana odotus"mitä saa käytä mitä ei,sielläkin suositelevat Bachin tippoja tai homeopatiset lääket,voit sä toki vielä kysyä neuvolassa ja luontais aptekissa ja magnesium auta myös tosi hienosti ja se ei tee sikiölle mitään vaan päinvastoin :hug: