rauhotelkaa mua! olen raskaana ja pelottaa voiko pieni hyvin kun...

• Viestiketjun aloittaja minni123
  • Ensimmäinen viesti
minni123
Rauhotelkaa mua... oon tullut itkien kotiin, kun säikähdin niin paljon. Olin viettämässä iltaa kavereiden kanssa, ja ne oli tossa loppuillasta ihan räkäposkikännissä. No ne alotti sitten sellaisen leikkimielisen painin ja vetivät mut siihen mukaan!! Mä olin siellä alla ja välissä. Ne ei tiedä, että olen raskaana. Ja mä yritän sanoa että lopettakaa, mutta en päässyt siitä tilanteesta heti pois kun itte oon tietty heikko nainen ja ne oli saatana jätkiä, jotka ei tietty tajua ees voimiaan sitten kännissä!! Nyt pelottaa, että onko pikkuiselle käynyt jotain (vko 14). Muhun ei koske... paitsi alavatsaan nipistää samalla tavalla kuin ennenkin. Kertois kai kroppa jos on jotain enempi vialla... vai?? Hitsi kun tekis mieli niin päästää ärräpäitä mihin sitä joutuukaan tahtomattaan!! Vaiks yritin olla nätisti ja kiltisti ni känniääliöistä ei näemmä ikinä tiedä!

..sitä on jotenkin muutenkin niin herkkä kaikelle, ja musta on tullut ihan ylisuojelevainen. Jotenkin varmaan tän netinkin vika, kun täältä löytyy ihan liikaa juttuja ja tietoo kaikesta. Sitä aina säikähtää, vaiks yrittääkin elää ns. normaalisti.
Puuh!

No jooo otit viinaa jo siinä vaiheessa kun tiesit olevasi raskaana. Leikit edelleen silloin kuin ei olisi enää ollut aihetta siihen.
Joten en toivo sinun saavasi lapsia ainakaan nyt, mutta toivon niiden jotka oikeasti lasta halusivat aivat edes jotain

Korppikotka haukkana
No jooo otit viinaa jo siinä vaiheessa kun tiesit olevasi raskaana. Leikit edelleen silloin kuin ei olisi enää ollut aihetta siihen.
Joten en toivo sinun saavasi lapsia ainakaan nyt, mutta toivon niiden jotka oikeasti lasta halusivat aivat edes jotain
Ootsä tyhmä? Ainakin todella ilkeä olet, häpeäisit. Lue aloitus uudestaan ajatuksella ja vaikka tavaamalla ääneen, jos kuullun ymmärtäminen sujuisi paremmin.

"vieras"
Ei tuossa missään lue, että ap itse olisi juonut... toivottavasti niin ei ole, enkä usko jos hän kerran itseään ylisuojelevaksi kuvaa.

Vauva on vielä pieni ja aika suojassa, mutta varmasti otit opiksesi.

"vieras"
Siis minkäikäisistä tässä taas on kyse, teineistä? Kuka aikuinen ihminen heittäytyy kännikavereidensa kanssa selvinpäin raskaana painimatsiin? :LOL:

Sori, tämän on pakko olla provo.

[QUOTE="vieras";27950058]Siis minkäikäisistä tässä taas on kyse, teineistä? Kuka aikuinen ihminen heittäytyy kännikavereidensa kanssa selvinpäin raskaana painimatsiin? :LOL:

Sori, tämän on pakko olla provo.[/QUOTE]

Mä ymmärsin, että hänet ikäänkuin vedettiin siihen mukaan vastoin tahtoaan. Kuka nyt edes kännissä alkais miesten kanssa painimaan, kun eihän naisesta ole niille mitään vastusta.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27950160]Ja se kuulostaa sun mielestä ihan normaalilta? Että jotkut vetää raskaanaolevan painiin?[/QUOTE]

siis luitko sä tuota aloitusta ollenkaan? Siinähän nimenomaan sanottiin, että kaverit eivät tiedä ap:n olevan raskaana, ja viikolla 14 se raskaus ei myöskään pahemmin vielä näy.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27950160]Ja se kuulostaa sun mielestä ihan normaalilta? Että jotkut vetää raskaanaolevan painiin?[/QUOTE]

ei ne tiennyt että on raskaana.Oikeesti miks jengi ei lue ensin ennen kuin kommentoi...

moonalle
Siis oikeesti,tosi outo vastaus,ootkohan itse ihan selvin päin..? tarkoitan siis että sitten vielä ymmärrän tuon sekoilun,jos oot kännipäissäs kirjoittanut,mutta muuten en... Eihän ap kirjoittanut olevansa itse kännissä.Miks pitää olla niin inhottava? Vai jäikö sulta vaan puolet viestistä lukematta ja teit vaan omat johtopäätökset..?

"jadie"
jos et saanut kovaa iskua alavatsaan et vuoda verta eikä ole kovia alavatsa- tai selkäkipuja niin ei mitään hätää. kannattaa kyllä kertoa niille kavereille raskaudesta, eivät hekään varmaan halua vahingossa satuttaa sun vauvaa.

minni123
..tulinpas kamalan surulliseksi joidenkin väitöksistä. kamalaa sanoa toiselle ettei toivo hänelle lasta! isku suoraan sydämeen. tätä on toivottu ja yritetty. en ole itse ollut kännissä, mutta olin viettämässä iltaa ystäväni luona muiden kanssa. en tosiaankaan halua lähteä raskaana painimaan! saati mitenkään vaarantaa lapseni turvallisuutta. siksihän olen ihan paniikissa eilisestä! minut raahattiin mukaan! minut nostettiin sängylle vaikka en tahtonut. huusin että lopettakaa, sattuu.. mutta helv..känniset jätkät ei tajua lopettaa! voitte uskoo että vitu...aa vieläkin koko juttu! ja se että haen täältä jonkunlaista tukea ja turvaa ja saan tuollaisia vastauksia. käsittämätöntä, että jotkut osaavat olla loukkaavia. kiitos teille asiallisista vastauksista, jotka olette niitä viitsineet antaa. helpottaa hieman oloa :)

"jadie"
niin ja kyllähän jotkut naiset mm kilpaurheilevat vielä noilla viikoilla, niin ei se rajukaan liikkuminen ainakaan vauvaa satuta, pääasia ettei tullut kovaa iskua alavatsaan ja siitä kipua tai verenvuotoa.

minni123
..ok. kiitos jadie. oon kelannut noin tuhat kertaa eilistä "matsia" mielessäni, että tietäisin tarkkaan mitä oikein tapahtui. mielestäni yritin suojella vatsaani koko ajan kun yritin päästä tilanteesta pois. ja mielestäni vatsaan ei sattunut. ja verenvuotoa ei ole ollut.. siihen olen itsekin yrittänyt tuudittautua, että kun verta ei tule niin kaikki on toivottavasti ok...kyl vaan ärsyttää kun illan piti loppua niin! mut minkäs asialle enää voit. täytynee vältellä noita humalaisia miehiä raskauden loppuun asti ;)

"mhm"
Ei hätää, lapsi on suojassa.

Äitini kaatui raskauden puolessa välissä jäiselle asfaltille vatsalleen, ei tapahtunut mitään ja synnyin vasta rv 41.
Itse myös muksahtelin välillä talvella masuni kanssa ja lapsi syntyi normaalina lasketun ajan jälkeen.:)

Yhteistyössä