minni123
Rauhotelkaa mua... oon tullut itkien kotiin, kun säikähdin niin paljon. Olin viettämässä iltaa kavereiden kanssa, ja ne oli tossa loppuillasta ihan räkäposkikännissä. No ne alotti sitten sellaisen leikkimielisen painin ja vetivät mut siihen mukaan!! Mä olin siellä alla ja välissä. Ne ei tiedä, että olen raskaana. Ja mä yritän sanoa että lopettakaa, mutta en päässyt siitä tilanteesta heti pois kun itte oon tietty heikko nainen ja ne oli saatana jätkiä, jotka ei tietty tajua ees voimiaan sitten kännissä!! Nyt pelottaa, että onko pikkuiselle käynyt jotain (vko 14). Muhun ei koske... paitsi alavatsaan nipistää samalla tavalla kuin ennenkin. Kertois kai kroppa jos on jotain enempi vialla... vai?? Hitsi kun tekis mieli niin päästää ärräpäitä mihin sitä joutuukaan tahtomattaan!! Vaiks yritin olla nätisti ja kiltisti ni känniääliöistä ei näemmä ikinä tiedä!
..sitä on jotenkin muutenkin niin herkkä kaikelle, ja musta on tullut ihan ylisuojelevainen. Jotenkin varmaan tän netinkin vika, kun täältä löytyy ihan liikaa juttuja ja tietoo kaikesta. Sitä aina säikähtää, vaiks yrittääkin elää ns. normaalisti.
Puuh!
..sitä on jotenkin muutenkin niin herkkä kaikelle, ja musta on tullut ihan ylisuojelevainen. Jotenkin varmaan tän netinkin vika, kun täältä löytyy ihan liikaa juttuja ja tietoo kaikesta. Sitä aina säikähtää, vaiks yrittääkin elää ns. normaalisti.
Puuh!