Rauhallinen, vakaa ja hieman vanhanaikainen mies on myös eroottinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lissu Kka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lissu Kka

Vieras
Tässä muutama tärkeä ominaisuus joka saa syttymään naisen.

Mies jolla on terve itsetunto, eli tarvitse koko ajan todistella olevansa äijä, joka huokuu rauhaa ja omaa auktoriteettia sellaisella vähän vanhanaikaisella tavalla, on minun mielestäni myös eroottisesti sytyttävä. Auktoriteetilla en tarkoita missään nimessä alistamista ja tyrannimaisuutta, vaan miehekästä tapaa tuntea arvonsa, suojella ja helliä naistaan, huolehtia perheestään, omata kykyä tehdä päätöksiä samalla kuunnellen ja vastaanottaen
muidenkin mielipiteitä, ja kuitenkin sellaista varm. . . ja mitäköhän vielä tulee mieleen?

Taidan vaan kaivata kaikenlaisten viinahuuruisten äijien ja häntäheikkien jälkeen sellaista vanhanaikaista miestä, joka tuntee arvonsa ja joka arvostaa myös naistaan.

Missäköhän sellaisia miehiä kasvaa?

Omani olen löytänyt, perinteisen suomalaisen, rauhallisen ja vakaan maajussin. Takanani on vaikea avioliitto juuri mainitsemasi viinanhuuruisen häntäheikin kanssa.
Minuun vetoaa juuri se mainitsemasi rauhallisuus ja varmuus omasta itsestään.

Mun mies ei ole mikään maajussi, mutta juurikin tuollainen. Kiitän luojaa että hänet olen löytänyt! ...Mitä nyt ihan pikkuisen ois petrattavaa tuossa "kuunnellen ja vastaanottaen muidenkin mielipiteitä"... mutta muutoinhan hän olisikin liian täydellinen ;)

Hienoa kuulla että edes kanssasisaret ovat löytäneet tuon kaltaiset miehet!

Tietty, kukaan meistä ei ole täydellinen ja petrattavaa olisi aina. Mutta jos on järki päässä ja jalat maassa ja vielä omaa noita em. ominaisuuksia, niin mieshän on tavallaan "täydellinen".

Kunpa minäkin löytäisin sen 'vanhanaikaisen herrasmieheni' joskus vielä! Haluaisin kovasti tuntea olevani Nainen. Tunnen toki olevani nainen, mutta silleen että kokisi miehen lähellä vahvistusta tälle tunteelle ja saisin muutenkin nauttia miehen läheisyydestä ja olemuksesta ilman pelkoa ja ahdistusta.

Olen suorastaan säikkynä kaikkiin vaatrimuksiin mitä naiset vaativat.En uskalla lähestyä ketään naista siinä mielessä,että voisi alkaa seurustella.Näitä palstoja lukiessa tulee vääjäämättä mieleen,naiselle mikään ei riitä.Taidan irtisanoa koko netti homman.Eoi tarvi roikkua ja lukee kaikenlaista.Menee jollain tavalla usko omaan itseeni.Mitä tähän sanotte?

Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Olen suorastaan säikkynä kaikkiin vaatrimuksiin mitä naiset vaativat.En uskalla lähestyä ketään naista siinä mielessä,että voisi alkaa seurustella.Näitä palstoja lukiessa tulee vääjäämättä mieleen,naiselle mikään ei riitä.Taidan irtisanoa koko netti homman.Eoi tarvi roikkua ja lukee kaikenlaista.Menee jollain tavalla usko omaan itseeni.Mitä tähän sanotte?

No jos on noin avuton mies ja heikko itsetunto että luulee että joka jutun mukaisesti pitäisi toimia, on parasta irtisanoa nettiyhteydet saman tien ja sulkea myöskin radio ja pistää pimennysverhot ikkunaan. Voishan sitä käydä leikkauttamassa vehkeetkin veks jos vielä häiritsee naisten vaatimukset. ;)

Yhteistyössä