Rattoisia hetkiä..

• Viestiketjun aloittaja Rattoisiahetkiä
  • Ensimmäinen viesti
Rattoisiahetkiä
Arvoisat Naiset,

Haluaisin kysyä teiltä mielipidettä ja vinkkejä. Olen siis mies, parikymppinen sinkku. Olen alkanut kiinnostua yrittämään ns. rattopojan uraa, sivutoimisena harrastuksena.
On tullut "iskettyä" naisia aika paljon viimeaikoina
( n. 150 naista kahden vuoden aikana)
Siitä hommasta on mennyt vähän maku ja haluaisin kokeilla josko maksullisena miehenä homma olisi mielekkäänpää. Pidän sitä houkuttelevana asiana, pientä korvausta vastaan jos hommaa tekisi niin siitä voisi saada ihan erilaisia tuntemuksia. Minä voisin antaa vain ja ainoastaan parastani, ja vastaavasti toivottavasti vastapuoli saisi jotain sellaista jota kaipaa ja josta olisi vähän valmis vielä maksamaankin.

Kysymykseni kuuluu teille Naiset että mahtaisko tällaiselle olla kysyntää, ja jos olisi niin missä kysyntä ja tarjonta voisi kohdata, eli mistä voisin saada kontaktia sopiviin Naisiin?
Tiedän että naiset saa seksiä halutessaan helposti, moni maksullisia käyttävä mieskin varmasti saa seksiä muutenkin, kuitenkin uskoisin että tällaistakin tapahtuu. Kertokaa mielipiteitä, neuvoja ja ehkä kokemuksiakin.

vierailija
Tee sivut nettiin jossa tarjoat seuralaispalvelua. Eduksi on jos olet raamikas, näyttävä, sivistynyt ja kielitaitoinen. Seuralaispalvelua sisällön voit määrittää myöhemmin henkilökohtaisesti asiakkaasi kanssa.

Rattoisiahetkiä
Tee sivut nettiin jossa tarjoat seuralaispalvelua. Eduksi on jos olet raamikas, näyttävä, sivistynyt ja kielitaitoinen. Seuralaispalvelua sisällön voit määrittää myöhemmin henkilökohtaisesti asiakkaasi kanssa.
Kiitos vastauksesta!
Itseltäni ei löydy tarpeeksi taitoa nettisivustojen tekemiseen, löytyisiköhän jostain valmista foorumia näille hommille?
Joku minne suomalaisetkin löytäisivät.

Ei ole niinkään huolia muista kriteereistä, ne kyllä täyttyvät, mutta asiakaskunta täytyisi vain tavoittaa..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä