P
ppp
Vieras
Itse olin menossa ostamaan scootereita 1½v. lapselleni,mutta peg peregot tarttuivatkin sitten mukaan
Googleta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Mä olen erittäin tyytyväinen meidän Scootereihin, mutta Emmaljungaa ei saanut olla...
Joo, emmaljungien scooterit painaa ennemmän kuin vanhat myydyt. Että ei. Eikä muutenkaan.![]()
Mitkä yhdistelmät painaa vähemmän kuin Scooterit??
Meidän! Ulkomailta tilatut! On mitoiltaankin näppärämmät!Verrattu on!
Kerrotko merkin? Mikset tilaa saman merkin kevyempiä rattaita?
Alkuperäinen kirjoittaja ppp:Itse olin menossa ostamaan scootereita 1½v. lapselleni,mutta peg peregot tarttuivatkin sitten mukaanGoogleta.
Alkuperäinen kirjoittaja ppp:peg perego pliko p3:t tai pliko litet!Suosittelen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ppp:peg perego pliko p3:t tai pliko litet!Suosittelen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Alkuperäinen kirjoittaja ppp:peg perego pliko p3:t tai pliko litet!Suosittelen![]()
Täytyy tsekata.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Heh. Löyty! Löysin nyt ne mitkä haluan! Joten ei muuta kuin tilaamaan! Kiitos kaikille! =)