rattaisiin lämpöä talveksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja urpo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

urpo

Vieras
Elikkä mikä olis hyvä ja lämmin rataisu liki vuosikkaalle vauvalle rattaisiin talveksi? Lämpöpussi, duolift, joku muu? Nukkuu ulkona rattaissa ja sit varmasti istuu jonkun verran myös kattelemassa isomman sisaruksen touhuja.. On isokokoinen lapsi..

Antakaa jotain vinkkejä, minkä ootte itse kokeneet hyväksi!
Niin ja rattat ovat teutonian mistralit ja olis kiva jos sopis myös emmaljungan scoottereihin?

Ok,kiitos vastauksesta. Lampaan talja meiltäkin jo löytyy, mut esikoisella oli silloisissa rattaissa myös se duolift, ihan ok oli, hän ei tosin nukkunu ulkona.. mut nyt eri rattaat ja aattelin et onx esim. lämpöpussi käytännöllinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Eisbärchen-lämpöpussi.

Onko näitä muuten eri kokoisia? Mulal on yks joka on ollu rattaissa mutta nyt kun vuoden vaihteessa syntyy seuraava niin haluaisin turvakaukaloon lämpöpussin. Mietin vaan, että käyköhän tuo olemassa oleva vai pitäkö kaukaloon ostaa oma pienempi? Sattuuko joku tietämään?

Ja tosiaan, tuo lämpöpussi on todella hyvä!

Miracles: Oliko käytännöllinen? Kuinka iso on se isompi koko? Entä jos välillä kävelee ulkona ja sit laitetaan kengät jalassa pussiin, meneekö helposti huonosti? Tämmösiä mie mietin..

Mä luulen, et käytännöllisin sellasella joka kävelee välistä on lampaantalja + peitto.. ja jos laittaa suoraan ulos nukkumaan, ni tossut jalkaan ja sit joko peiton sisään tai tuonne lämpöpussiin

Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
http://www.babyidea.fi/vauvanhoidosta/lampopussi.html
on myös isommille.. jääkarhupussi

meillä taitaa olla just tuo jääkarhupussi. Ai sekö käy turvakaukaloonkin? Ajattelin, että roikkuukohan se jalkopäästä kuin pahasti. Meillä ei oo enää kaukaloa mihin sitä testais

:|

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Eisbärchen-lämpöpussi.

Onko näitä muuten eri kokoisia? Mulal on yks joka on ollu rattaissa mutta nyt kun vuoden vaihteessa syntyy seuraava niin haluaisin turvakaukaloon lämpöpussin. Mietin vaan, että käyköhän tuo olemassa oleva vai pitäkö kaukaloon ostaa oma pienempi? Sattuuko joku tietämään?

Ja tosiaan, tuo lämpöpussi on todella hyvä!

On niitä kahta kokoa. Toinen on tarkoitettu kaukaloon ja toinen rattaisiin. =)
Luulen, että se isompi on ihan liian iso kaukaloon.

Mä luulen, et käytännöllisin sellasella joka kävelee välistä on lampaantalja + peitto.. ja jos laittaa suoraan ulos nukkumaan, ni tossut jalkaan ja sit joko peiton sisään tai tuonne lämpöpussiin

Juu tota isompaa lämpöpussia mie aattelinkin, mut just tota kengät jalassa oloa mietin.. Se duolift kesti hyvin sellaisen kun oli eri materiaalia, mut muuten ei ollut kovin lämmin.. Huoh, ompa vaikeeta, molempiin kun ei ole varaa!=(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miracles: Oliko käytännöllinen? Kuinka iso on se isompi koko? Entä jos välillä kävelee ulkona ja sit laitetaan kengät jalassa pussiin, meneekö helposti huonosti? Tämmösiä mie mietin..

Tykättiin kovasti. Se on TODELLA lämmin. Pelkissä sisävaatteissa tarkeni nukkumaan pakkasellakin.
Sen saa auki sieltä jalkopäästäkin, kengät voi jättää ulkopuolelle. =)

Kiitos kaikille vastanneille! Kuulostaa hyvältä toi lämpöpussi, mut on sit ehkä liian lämmin mein hikilapselle ja etenkin jos ensin ulkoillaa, niin toppahaalari on jo valmiiksi päällä jne. Ehkä käännytään kuitenkin sen duoliftin puoleen..

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
http://www.babyidea.fi/vauvanhoidosta/lampopussi.html
on myös isommille.. jääkarhupussi

meillä taitaa olla just tuo jääkarhupussi. Ai sekö käy turvakaukaloonkin? Ajattelin, että roikkuukohan se jalkopäästä kuin pahasti. Meillä ei oo enää kaukaloa mihin sitä testais

:|

käyhän se, mut mä luulen et se pienempi koko olin kaukaliin kätevämpi ja tuo isompi esim turvaistumeen taaperolle

Mun mielestä noi pussit eivät ole käytännöllisiä isommilla lapsilla. Meillä on ollut alla huopa ja päällä peitto. Kovimmila pakkasilla olen päiväunille kietonut ison viiltin. Sen saa mukavasti kiedottua niin, että vain kasvot jäävät näkyviin.

Yhteistyössä