Rattaiden postitus?!?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help

Vieras
Onko joku postitellu rattaita?! Paljonkohan olis postarit?? Esim. teutonian timmyt tai vastaavaat.. Tai tietääkö joku meneekö huuto.netin huutopaketilla vai mikä nyt olikaan... :)
 
Sun pitää huutonet pakettia varten mitata se paketin koko, mitat löydät sieltä sivuilta. Minä lähetin matkahuollon kautta ja maksoi 17e, siellä menee painon mukaan, postissa silloin sama paketti olisi maksanut 25e.
 
Posti ei oo enää kalliimpi kun matkis.
Just ostin yhdistelmät, matkahuolto olis veloittanut 59e, postissa sama paketti meni 18e.

Samoin aiemmin hieno ylläri oli kun ostin halvat 3 pyöräiset rattaat ja jouduin noutaessa maksamaan rahtia viidettäkymppiä...
 

Yhteistyössä