Rattaiden kankaiden pesusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
Mulla on emmaljungan twin city crossit ja haluisin pestä kaikki kankaat koneessa, käsipesu ei oikein houkuta.

Mutta miten ihmeessä saan kuomun kankaan irti siitä kehikosta vai saako sitä ollenkaan?? Oon hetken kieputtanut ja ruuvannut, mutta ei tunnu mitään tapahtuvan.

Saako kankaan irti? jos saa niin miten?

Tänks

Mulla oli vm 2004 emmaljunga crosswayt, eli noiden sun vaunujen vanhempi painos. Niistä ei saanut kuomun kangasta irti... piti suihkutella vaan kuomua. Muuta kankaat kyllä lähti ja helposti. Ei saanut scootereistakaan kuomun kangasta irti...

Mua ärsyttää kun meidän vaunuista (ei kyllä sama merkki) ei saa kuomu osan ankaita irti. Eikä niitä saa kovin näppärästi ees tuunattua sellaseks että niistä sais irrotettavan version.
Nyrkki pyykille pitäs taipua kuomun kanssa.

Mä oon kyl irrottanut ceroxeista kuomun kankaat. On vaan aikamoinen homma, eli toista kertaa en varmaan irrota, ellei ole ihan pakko. Kerran sit pessyt käsin irroittamatta kankaita...

Voihan suunnittelun kukkanen ja vielä 2000luvulla!!!

Ei auta kun pyykätä käsin sitten, on nimittäin niin p***aset, ettei voi enää edes pyyksiä, kun se kankas siellä sisäpuolella on suklaassa tai jossain muussa hyvässä.

Mä sain aikasemmin kyllä tungettua nuo muut kankaat koneeseen, mutta silloin en jaksanut kuluttaa aikaa tuon kuomun kimpussa. Mutta meidän koneeseen onneksi mahtui nuo istuinosan kankaat hyvin!

Kiitos vaan, lopetan irrotusyrityksen ja taidan antaa palautetta, vai onko jo uudemmissa kärryissä irrotettavissa kuomunkin kangas?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä kai sen kuomun kankaankin saa pestyä kun ottaa kuomun irti ja ruuvaa sen osan ,jolla se kuomu on kiinni, auki ja irrottaa kankaat.

Sitä olen yrittänyt ruuvata, van mitään ei tapahdu!

Oletko saanut itse ruuvaamalla sen irti?

Yhteistyössä