Rattaat vastasyntyneelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyrskynmyrsky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vähän vaikea kyssä, kun tosi vähän "pikkurattaita" vastasyntyneelle.. yhdistelmiä suosittelin..
mutta nii, meneekö nuo täysin makuulle tai saako niihin kantokoppaa? lähes vastasyntyneenä meidän neitikin oli emman matkiksissa, mutta yhdistelmien kantokoppa mahtui niihin ja selkänoja meni ihan makuulle et ok kai..

Meillä on Carenan Ridet, kuomurattaat siis (ja myös Emman kantokassi). Isot pyörät ja heittoaisa. Heittoaisa oli minun vaatimukseni ja kärryt ovat kyllä olleet hyvät. Kevyet (11kg) ja menevät niin pieneen tilaan kasatessa että mahtuvat jopa meidän pieneen kolmeoviseen Corsaan..

teutonia timmyt..pienellä fiksaamisella saat käännettyä vauvan kasvot työntäjään päin vaikkei olekaan heittoaisaa..mahtuu pehmeä kantokassi hyvin..ovat aikas kapeat ja näppärät

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on Carenan Ridet, kuomurattaat siis (ja myös Emman kantokassi). Isot pyörät ja heittoaisa. Heittoaisa oli minun vaatimukseni ja kärryt ovat kyllä olleet hyvät. Kevyet (11kg) ja menevät niin pieneen tilaan kasatessa että mahtuvat jopa meidän pieneen kolmeoviseen Corsaan..

carena freeridet on yhdistelmät... sprit on carenan kuomuratas, jossa ei ole heittoaisaa..

Mä meinasin käydä katsomassa Emmaljungan city crosseja, mainostetaan ainakin että markkinoiden kevyimmät. Itse meinasin siihen ottaa kovan kopan (jos nyt siis niihin päädyn...), mutta yhtä hyvinhän niihin käy kantokassikin. Ja nää on rattaat siis, ei pitäisi olla mitkään tankit. Jos jollain on kokemusta niin voisi kertoa =)

Yhteistyössä