Kummat rattaat valitsen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anatolia

Aktiivinen jäsen
24.08.2010
32 527
5
36
Vaunula.fi - Lastentarvikkeita suoraan maahantuojalta!

vai

Hauck Viper rattaat, punainen - Lauran Lastentarvike

Väreistä en osaa sanoa, nuo ekat ei ainakaan tulisi olemaan vihreät vaan jotain muuta.

Näistäkin tykkään, väristä en osaa kyllä tässäkään kohtaa sanoa mitään. Emmaljungan yhdistelmät saadaan, joten lieneeköhän tällaisille sitten enää tarvetta...tuskin.
skidi: APOLLO (Ruskea) | Yhdistelmävaunut | Lastenvaunut ja rattaat | BABYTOWN

Haluan siis suht ketterät kaupunkirattaat, joissa voi kuljettaa jo ihan pikkuista vauvaa, eikä hintaa saisi olla kovin paljon (on ne yhdistelmät, ja lisäksi tulee varmaan vielä matkarattaat/sattarit).

No mä en tykkää kummistakaan mutta jos sulla on muitakin kärryjä niin varmaan noi halvemmat sitte. Tosin ne ei varmaan oo kovin kestävät.
Mä oon kuullut että olisivat. Tai siis, ei ne kaverilla ainakaan oo rikki menneet vaikka ovat heillä ainoat rattaat :)

Niin ja niissä on ilmakennorenkaat, mikä on iso plussa. Ilmakumirenkaista en niinkään välittäisi, kun en jaksa sitä pumppaamista (ja puhjetakin ne voivat).

Viimeksi muokattu:
Mä ostaisin tuon vaunulan vaihtoehdon, eli ensimmäiset. Itse ainakin koen, että kun on nuo kaksi eturengasta, niin kulkee vakaammin. Jotenkin tuntuu, että yksi rengas edessä, niin ovat jotenkin kiikkerät, helpommin kaatuvat.

No, joo, en tiedä totuutta, vaan näin ajattelen. =)

Mä ostaisin tuon vaunulan vaihtoehdon, eli ensimmäiset. Itse ainakin koen, että kun on nuo kaksi eturengasta, niin kulkee vakaammin. Jotenkin tuntuu, että yksi rengas edessä, niin ovat jotenkin kiikkerät, helpommin kaatuvat.

No, joo, en tiedä totuutta, vaan näin ajattelen. =)
Mulla on kahdella ekalla muksulla ollut kolmipyöräiset, ja kovasti tykkäsin :)

Mutta uskon että tykkäisin myös noista joissa on 2 kääntyvää eturengasta.

Nuo hauckit ainakin näyttää kuvasta pikaisesti katsottuna, että selkänojan ollessa täysin makuuasennossa tavarakorin käyttö on aika mahdonta. Samaten bussissa kolmipyöräiset näyttää aina jotenkin huteroilta peleiltä, jotka vievät tosi paljon tilaa mennen käytävän puolelle, kun se yksittäinen eturengas tuo lisää mittaa kokonaisuuteen.

Mä oon kuullut että olisivat. Tai siis, ei ne kaverilla ainakaan oo rikki menneet vaikka ovat heillä ainoat rattaat :)

Niin ja niissä on ilmakennorenkaat, mikä on iso plussa. Ilmakumirenkaista en niinkään välittäisi, kun en jaksa sitä pumppaamista (ja puhjetakin ne voivat).

Mulla ei ittellä oo ollu vaunulan vaunuja mutta siis tuo liike on tuossa melkein vieressä ja täällä on ihmisillä sattuneesta syystä tosi paljon kyseisen firman vaunuja. Ja tosi paljon ongelmia. Yksi ongelma mitä tiedän ihmisillä olleen on se että jos jotain hajoaa niin ei välttämättä saa varaosia toisin kuin johonkin emmaljungaan tai brioon tai teutoniaan. Kun on se nyt vaan vähä niin että ei halvalla saa hyvää vaikka miten haluais. Tietysti ne joillakin voi kestääkin, riippuu täysin miten paljon niitä käyttää ja missä olosuhteissa ja onko tuuria matkassa.

[QUOTE="vieras";25301127]Nuo hauckit ainakin näyttää kuvasta pikaisesti katsottuna, että selkänojan ollessa täysin makuuasennossa tavarakorin käyttö on aika mahdonta. Samaten bussissa kolmipyöräiset näyttää aina jotenkin huteroilta peleiltä, jotka vievät tosi paljon tilaa mennen käytävän puolelle, kun se yksittäinen eturengas tuo lisää mittaa kokonaisuuteen.[/QUOTE]
Esittelyvideosta näkee että tavarakorissa on sellainen luukku. Kahden isomman muksun 3-pyöräisissä ei sitä ollut, mikä toi omat vaikeutensa tavaroiden pakkaamiseen silloin kun muksu nukkui ja selkänoja oli makuuasennossa, mutta onnistui se silti (joskus ärräpäiden kera :D).

Bussissa ei koskaan ollut ongelmia 3-pyöräisten kanssa. Päinvastoin, ne mahtui kaksien vaunujen väliin siinä missä nelipyöräiset ei enää olisi mahtuneet.
[video=youtube;u6xd7brQqfE]http://www.youtube.com/watch?v=u6xd7brQqfE[/video]

Mulla ei ittellä oo ollu vaunulan vaunuja mutta siis tuo liike on tuossa melkein vieressä ja täällä on ihmisillä sattuneesta syystä tosi paljon kyseisen firman vaunuja. Ja tosi paljon ongelmia. Yksi ongelma mitä tiedän ihmisillä olleen on se että jos jotain hajoaa niin ei välttämättä saa varaosia toisin kuin johonkin emmaljungaan tai brioon tai teutoniaan. Kun on se nyt vaan vähä niin että ei halvalla saa hyvää vaikka miten haluais. Tietysti ne joillakin voi kestääkin, riippuu täysin miten paljon niitä käyttää ja missä olosuhteissa ja onko tuuria matkassa.
Minäkin oon kuullut Vaunulasta huonoa...ja noista rattaista ei ole kivoja värejäkään :D joten unohdan varmaan ne.

Meillä on ollut suurimmat ongelmat aikoinaan Quinnyn kanssa - ja sen muka piti olla laadukas. Esimerkiksi Carenaan taas saatiin varaosia helposti, ja liike korjautti ne mukisematta vaikka itse oltiin ne rikottu (ei toki kerrottu sitä :snotty: ). Meillä on ollut kolmet Carenat, niistä kahdet toimi moitteetta ja yhdet siis hajoitimme itse. Gracot oli myös pettymys. Chiccoista tykkäsin kovasti, mutta niitä on aika kehnosti saatavilla joten kuvittelisin että niihin ei varaosiakaan helpolla saisi. Brion Ponyt oli ihanat, sellaiset aion hankkia nytkin mutta vasta lähemmäs kaksivuotiaalle varmaan.
...meillä on ehtinyt olla jos jonkinmoisia kärryjä :)

Yhteistyössä