Rattaat menee jatkuvasti rikki, Kaupan purku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KaijaK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap:lle vielä vastailen, jos satut lukemaan...

Meillä Go:t ovat olleet käytössä vuoden. Ainoa vika mikä on tullut on rattaiden selkänojan säätimen hajoaminen. Se korvattiin asiallisesti, saimme uuden ratasosan tilalle. Itselläni on myös se kuva, että Go:t ovat olleet kestäviä. Hyvä niin, sillä kuten jo sanoin, edellinen Brion malli Joy oli niin susi, että se vedettiin nopeasti markkinoilta ja tilalle tuli Joyful, joka on ihan erillainen vaunumalli.

Joo, mä en käsitä miten meillä on jatkuvasti hajonnut se rengassysteemi!?

Pari päivää nettisivuja selaillessa ja vertaillessa päädyin sitten tilamaan bugaboot tuolta jonkun vinkkaamasta osoitteesta HOLLANNISTA! Toivottavasti ei tarvitse takuu-asoissa olla yhtäpaljon tekemisissä kun edellisten kanssa. Mä olen jo "tottunut", oikeastaan tykästynyt Bugien erikoiseen ulkonäköön. Vaikka edelleen mun mielestä Go:ssa on tyylikkäämpi yksivärinen (meillä musta) simppeli runko, ihanan iso tavaratila ja korkea vauvakoppa... noooh, kaikkea ei voi saada.

Kiitos vielä linkkivinkistä !

Niin ja vielä siitä kaupan purusta. Olin yhetydessä kuluttajaneuvontaan. Sieltä he olivat ehdottomasti sitä mieltä, että kauppa tulee purkaa ja koska jatkuvasti rikkoutuneista rattaista on tullut niin paljon haittaa, että koko summa tulee palauttaa. Samoin he neuvoivat, että minun tulee sopia myyjän kanssa rahojen palautuksesta ostamaistani oheistuotteista. Myyjä ilmoittikin ettei ota vastaan/anna rahaa kuin kuljetusboxista, sillä se on ainut jota ei voi käyttää muiden kuin Go:n rattaiden/vaunujen kanssa ..

Meillä samanlaiset go:t käytössä pian 8kk, eikä mitään ongelmia ole ollut. teille sattunut tod näk. "maanantaikappale". harmillinen juttu teillä. Me hankittiin valmiiksi jo emmaljungan cross countryt (vauvelimme ei pian enää mahdu brioihin, ainoastaan ratasosa on enää käytössä). emmaljungat ovat osoittautuneet loistopeleiksi, vaikka eivät ole yhtä ketterät kuin brio go:t.

Yhteistyössä