Rattaat haussa...

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Tässä vaihtoehtoja... Vai joku muu? Hintaa siis max. tuo n.200e. Tulevat siis reissu/matkarattaiksi, kotona ulkoiluun on yhdistelmät. Nyt takaluukkurattaina Gracon miraget (joihin myös kaukalo) mutta nuo rattaat aika olemattomat, kun kaukalo ei oo enää käytössä...
Lastentarvike.net - Nyt toimituskulut 0€! – Tuote: Hauck Viper rattaat (ruskea)
Lastentarvike.net - Nyt toimituskulut 0€! – Tuote: Hauck Capri kuomurattaat (brown-blue)
Lastentarvike.net - Nyt toimituskulut 0€! – Tuote: Hauck Malibu kuomurattaat (lime)

Tossa nyt ainakin alkuun vaihtoehtoja.
Pitää siis olla kuomu, ja selkänoja makuuastentoon asti. Kevyet ja ketterät lykätä, myös pihalla (mielellään myös mettässä, tms.)

Ei ole kokemusta mistään noista rattaista, mutta itselleni matkiksia hankkiessa oli yksi ehdoton vaatimus että työntöaisa on yhtenäinen. Voi sitten yhdellä kädellä työntää ja toisella vaikka hörppiä pullosta vettä :)

Mä kehun Quinny Zappeja, tosin selkänoja ei ole säädettävä, mutta matkaratas käytössä ovat ehdottomat ja niiden kanssa veti kummasti matkalaukkua perässä ja työnsi rattaita yhdellä kädellä.

Tosin meillä kriteerinä oli pieneen kokoon meneminen kasattaessa. Muutoin olisi ehkä tullut perehdyttyä myös noihin Gesslein swifteihin.

Babywelt Moon Kissit olen livenä nähnyt ja eivät vakuuttaneet. Vaikuttivat rimpuloilta.

Joo, ei ois pahitteeksi, vaikka menis pieneen tilaan. Nuo nykyiset gracot täyttää koko hemmetin takaluukun :P
Jääkö nuo gessleinin swiftit sitten kovinkin isoksi paketiksi kasattuna? Kuvan mukaan kun menee pieneen tilaan? Tai no, mikä vaan on pieni gracoihin verrattuna...

siis ei tarvi pärjätä väkisin mettässä, siellä käydään yhdistelmien kanssa yleensä, mutta jos ne ei satu olemaan mukana, kun tulee yhtäkkiä mieleen mennä metsään, niin silloin :) Mutta siis sillonkin vaan mettätiellä on käyttöä.

No siis meneehän ne todella pienempään tilaan kuin ne Gracot :D, mutta verrattuna Zappeihin niin pidemmät ovat.
Gesslein Swift 105x43x21cm
Quinny Zapp 69x27x30 cm

[QUOTE="vieras";23568207]Meillä on nuo Gessleinit ja olen niihin tyytyväinen. Kokemusta muista matkiksista itsellä ei kuitenkaan ole. Itse halusin rattaat, joissa saa selkänojan alas[/QUOTE]

Ja lisäksi noissa rattaissa on painorajoitus 20 kg, yleensä se on 15 kg. Tietenkin jos lapsi on pienikokoisempi, niin ei ole ratkaiseva tekijä. Meillä on vaan isokokoinen, niin halusin olla varma, että menevät ratasiän loppuu.

Hauckit on olleet silloin tällöin käytössä, hyvät on, ei ihan hirveän pieneen tilaan kyllä mene. Meillä on peg peregot ja ne on sitten kyllä matkarattaitten aatelia, todellakin hintansa arvoiset. Quinny zappeja olen nähnyt kaupungilla, ja ainnoa plussa on että menevät pieneen tilaan, muuten hirveän heppoisen näköiset vehkeet.

Mä en jotenkin tykkää yhtään noiden cosattojen ja PegPeregoiden mallista ja ulkonäöstä, joten ne jää ihan senkin takia pois laskuista. Ja nimenomaan haluisin, että edessä ois renkaat (tai rengas) tossa keskikohdilla, ei samoissa kohtia kuin takarenkaat...

Yhteistyössä