Ratsastamisesta...

• Viestiketjun aloittaja Ratsu-Reima
  • Ensimmäinen viesti
Ratsu-Reima
Siis kertokaa nyt hyvät ihmiset miten opin ratsastamaan,tai millainen on hyvä ratsastaja? Kaipaan konkreettisia vinkkejä,enkä suinkaan tarvitse vastaukseksi että harjoittelu tekee mestarin tms.
...Enkä siis tod tarkoita hevosella tai esim kamelilla ratsastamista vaan ihan jotain muuta...

m38
otat miehen kalun käsiisi ja sovitat itse huulillesi ja varoen istut sen päälle ohjaten käsilläsi sen sisään. ensi alkuun lyhyempiä liikkeitä ylös alas hitaasti keinune tunnustellen kuinka paljon voit liikkua jootei kalu tule ulos sitten ihan oman tuntemuksesi mukaan nojaut taakse , etten tai hiukan pyörität pyllyäsi ja ihan sitä vaan mistä itse pidät. liian isot liikkeet tekevät sen että kalu tulee pois sisältäsi tosin sekin riippuu senpituudesta. keinu vaan ees taas ja kopkeile mikä tuntuu hyvältä ja mien suuria liikeratoja voit tehdä.

Pakko kehassa eilen onnistui minulta tuokin homma pienen kokeilun jälkeen :)) Kokeilemalla tosiaan selviää mistä mies tykkää ja miten on itsestä helppo :) Suosittelen myös että kääntyy miehen päälle sillai et selkä on miehen naamaan päin niin siitä on helppo ratsastaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Neitokainen:
Pakko kehassa eilen onnistui minulta tuokin homma pienen kokeilun jälkeen :)) Kokeilemalla tosiaan selviää mistä mies tykkää ja miten on itsestä helppo :) Suosittelen myös että kääntyy miehen päälle sillai et selkä on miehen naamaan päin niin siitä on helppo ratsastaa!!!
Eiks sit ite tarvii siit tykätä kunhan se vain on helppoo?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Eiks sit ite tarvii siit tykätä kunhan se vain on helppoo?
No kylläpä mie ittekki siit tykkäsin....Mutta on se aina joskus toisekki päin....Ja miksi sen pitäs olla vaikiaa.... |O

Voin kertoa, että tuo tekee miehestä TODELLA HYVÄÄ varsinkin kun samalla vapautuvat omat kädet tekemään jotakin muuta samalla, joka kiihottaa naisen äärimmäiseen ekstaasiin ...;)

ratsastan silleen ,että olen jalkapohjat patjan päällä eli silleen kyykyssä. Jos on polvillaan, niin ainakin minun on paljon vaikeampi liikkua tarpeeksi. Jos olen kasvot miehen kasvoihin päin, niin silloin enimmäkseen sellaisia ylös-alas vetoja, mutta jos kääntyy selin, niin silloin tykkään lisätä siihen sellaisia pituus vetoja, eli vaakatasossa kohti polvia ja sitten taas takaisin. Kyllä se osaakin tehdä hyvää ja itse voi helposti määritellä tahdin. Tykkään myös sivellä ja puristella miehen kasseja. Mies tietysti muistaa aina sormeilla suklaareikää. Niin, me molemmat pidämme tästä asennosta, vaikka ehdottomasti paras asento on nussia pöydän päällä.

Yhteistyössä