Ratsasin miehen lompakon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikittä nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
mä löysin kerran kuitin millä maksettu permis.....eikä suinkaan mieheni ollut sitä ottanut

Kysyitkö mieheltäs siitä kuitista?

osti joululahjaksi muijalle jonka kanssa petti mua

Miksi annoit anteeksi? Tässä TAAS nähdään, että pettämistä ei ikinä kannata antaa anteeksi, kun unohtamaan ei kuitenkaan pysty ja suhde ei ikinä ole entisellään. Vai olitko ap?

en ole ap.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
mä löysin kerran kuitin millä maksettu permis.....eikä suinkaan mieheni ollut sitä ottanut

Kysyitkö mieheltäs siitä kuitista?

osti joululahjaksi muijalle jonka kanssa petti mua

Miksi annoit anteeksi? Tässä TAAS nähdään, että pettämistä ei ikinä kannata antaa anteeksi, kun unohtamaan ei kuitenkaan pysty ja suhde ei ikinä ole entisellään. Vai olitko ap?

en ole ap.

No toivottavasti sinä et sitten antanut anteeksi =)

jos miehelläs on ollut työpaikan saunailta niin tuskin se sinne on ketään vierasta naista hilannut.. ja uskoisin että on tässä tapauksessa ihan viaton juttu.. mutta voithan kysyä kuitenkin mieheltäs jotain ketä siel oli ja mis kävitte.? jos ei kerro sitä paikkaa mistä kuitti niin jotain sit salailee..

Kamalaa jos mun mies epäilis mua jostain jos oon jonkun kamun maksanu ravinyolaan sisään tai ostanu hälle juomaa tai minä epäilisin miestäni jostain jos hän toimisi näin.

MIKSI tutkit miehesi lompakon jos sopii kysyä? Pettänyt aiemmin ja ootte silti jatkaneet...sillon pitäs pystyä unohtamaan petos ja luottaa tai jatkaa eri ilmansuuntiin. Sä kulutat ittes henkisesti loppuun kyttäämällä miehes toimia ja toiseks kukaan mies ei jaksa semmosta, ei kyl nainenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Minä maksan monesti jonku oman kaverin sisään yökerhoon ja sitten vastaavasti kaveri tarjoaa pari juomaa.

Näin meilläkin...mene huomattavasti joutusammin ku se että jokainen alkaa erikseen maksamaan. Tulee kuitattua lippu sitte sillä että toinen tarjoaa juoman.

ja taas joku nikitön
hitto, onko se mustana olo juuri sitä että ei kehdata näitä asioita kertoa kun mustana teillä on kaikki hyvin, ollaan niin onnellisia ja sitten joku tämmönen juttu niin johan musta muuttuu harmaaksi just joo, tule sama sanomaan mustana

Yhteistyössä