kyllä 150-200 riittää ihan hyvin ok puhelimeen, kun puhuin halpiksista niin tarkoitan näitä alle 100 kapuloita.
Kannattaa tuo hintaluokka kun on tiedossa niin ihan itse tutustua noihin malleihin, tekee vaan ominaisuuslistan itselleen minkä haluaa täyttyvän ja siitä sitten kattelemaan. merkeillä on hieman eroja mutta pääosin samoja ominaisuuksia niissä on, kannattaa vähän katsella mitä mieltä ukko on eri kännykkämerkeistä, joillekkin kun on merkki yllätävänkin tärkeä asia, vaikkapa sekin että mitä mieltä tämän hetkisestä luuristaan. itse olen lähinnä katsellut viime aikoina noita kalliita puhelimia, en ole perehtynyt viimeisen vuoden aikana näihin keskihintaisiin. tuossa vajaa 3 vuotta sitten ostin nokialaisen ovh oli jotain 150 pintaan, siinä oli jo ihan hyvä mp3 soitin. edelleen toiminnassa mutta nykyään käytän iPhonea itse kylläkin. Harmittaa kun iPhone ei tue kaikkia kivoja juttuja mitä netissä tarvitsisi esteettömään käyttöön, nokialaisissa sekään ei ole este. olen kyllä kuullut hyvää noista HTC:n 4-500 euron puhelimista, esim. desire-malli. Samsung Galaxy S tuntuisi olevan ihan jees, en tiedä paljonko se nykyään kustantaa, muutamalla kaverilla se on kumminkin käytössä ja ovat olleet ihan tyytyväisiä.
muoks. ja ihan sivuhuomautuksena täytyy sanoa että kyllä miehes sietää olla iloinen kun on nainen joka haluaa ostaa jotain käytännöllistä ja tavallaan luksusta samalla, joka tulee tarpeeseen ja varmasti iloinen yllätys.